کد خبر : 1708041 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:45 | 71.3K بازدید | 2 دیدگاه

علیرضا جهانبخش؛ آنی که اسکوچیچ می خواهد

علیرضا جهانبخش به بهانه نیمکت نشینی در برایتون در بازی های آخر تیم ملی حاضر نبود. بازی هایی که با شکست تلخ در برابر عراق و بحرین همراه بود.

علیرضا جهانبخش؛ آنی که اسکوچیچ می خواهد 

به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ چند وقت پیش در دیدار با علیرضا در جزیره بریتانیا صراحتا به او گفت روی او در اردوی تیم ملی و بازی های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده است؛ بازی هایی که به بهانه صعود تیم ملی باید با بردهای متوالی ایران همراه باشد و البته که علیرضا برای اجرایی کردن این هدف می تواند یکی از یازده بازیکن موثر باشد. علیرضا جهانبخش جدا از تجربه صعود به همراه تیم ملی به جام جهانی به رغم بازی در پست وینگر بازیکن چارچوب شناسی است و خوب گل می زند. 

 

نکته جالب توجه در مورد این بازیکن ایرانی که در ماه های اخیر تیم های هلندی برای در اختیار گرفتن علیرضا تلاش فراوانی داشتند اما او اعلام کرد دوست دارد در برایتون بماند و برای دست یابی به جایگاهش در این تیم بحنگد و گویی رفته رفته در حال نزدیک شدن به این هدف است. علیرضا جهانبخش شب گذشته و در بازی برایتون در برابر چلسی که با شکست 3-1 برایتون همراه بود از دقیقه 79 وارد میدان شد و این بدین معنی است در حال نزدیک شدن به تفکرات سرمربی است و با همین روند ادامه دهد هیچ بعید نیست در هفته های بعدی به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی برایتون وارد میدان شود. 

 

بازی علیرضا جهانبخش در برابر چلسی به طور حتم خبر خوشحال کننده ای برای سرمربی تیم ملی خواهد بود؛ همان طور که نیمکت نشینی در برابر برایتون موجب شد تا او جایگاهش را در تیم ملی از دست داد و بازی برای برایتون اینبار موجب حضور دوباره علیرضا در ترکیب ثابت تیم ملی خواهد شد. و البته بازی علیرضا برای برایتون در برابر چلسی بدین معنی بود که بازیکن نیمکت نشین در صورت تلاش و مبارزه می تواند جایگاهش را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها