کد خبر : 1708042 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:46 | 32K بازدید | 7 دیدگاه

پایان دوری 336 روزه شجاعیان از فوتبال(عکس)

هافبک استقلال پس از یک دوری بسیار طولانی، می تواند برای تیمش به بازی برود.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پس از نزدیک به 7 ماه وقفه، روز گذشته از سر گرفته شد ولی به دلیل انصراف تیم الوحده از حضور در این رقابت ها، استقلالی ها برای انجام نخستین دیدار خود، باید تا هفته آینده صبر کنند.


شاید در میان تمامی بازیکنان حاضر در این تورنمنت، هیچ کس به اندازه داریوش شجاعیان تشنه حضور در زمین فوتبال نباشد. بازیکنی که پس از یک مصدومیت سخت، مدت هاست آماده حضور در زمین چمن است اما به دلایل مختلفی، او تاکنون اجازه این کار را نداشته است.


آخرین بار در تاریخ 29 مهر 98 بود که داریوش شجاعیان در دیدار با سایپا برای استقلال به میدان رفت. او در یک صحنه برای تصاحب توپ، با عارف حاجی عیدی درگیر شد که زانوی پای چپ شجاعیان در این صحنه، دچار پارگی رباط صلیبی شد.

 

1527330


فاصله زمانی بین آن دیدار تا تاریخ برگزاری دیدار استقلال و الشرطه 336 روز است. شجاعیان که به دلیل عدم صدور کارت بازیش، نتوانست استقلال را در بازی های لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند، اکنون و پس از گذشت یک مدت زمان بسیار طولانی، می تواند بالاخره استقلال را در یک دیدار رسمی همراهی کند.


داریوش که به تازگی نیز قراردادش را با آبی پوشان تمدید کرده است، انگیزه های زیادی برای حضور در زمین دارد و قصد دارد توانایی هایش را به رخ همگان بکشاند. طبق آخرین اخباری واصله از قطر، برخلاف لیگ برتر ایران، کارت بازی داریوش شجاعیان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در این رقابت ها نخواهد داشت.

عکس: سعید زارعیان

 

1527331

دیدگاه‌ها