کد خبر : 1708044 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:49 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم جایی بروم که پیشرفت کنم

انتظاری: سقوط پارس به دلیل سومدیریت بود

هافبک دفاعی فصل گذشته پارس جنوبی مدعی است سومدیریت باعث سقوط طلایی‌پوشان جمی شده است.

انتظاری: سقوط پارس به دلیل سومدیریت بود

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری که بعد از سقوط پارس جنوبی اکنون در سودای حضور در تیم دیگری است، درباره شرایط پارسی‌ها در فصل گذشته گفت: توانستیم با چند نتیجه‌ خوب روند رو به رشدی را طی کنیم تا جایی که هیچ کسی در آن زمان حتی فکرش را هم نمی‌کرد که ما در آخر فصل جزو تیم‌های سقوط‌کننده باشیم. ولی بعد اتفاقاتی رخ داد که همه چیز را بهم زد. گرچه نمی‌توان تاثیر مسائل فنی را نادیده گرفت ولی قطعاً ۹۰ درصد این اتفاق به سوءمدیریت برمی‌گردد که آسیب بسیار زیادی به پارس زد. دوست دارم اینجا به نمایندگی از تمامی بازیکنان تیم از مردم خوب جم معذرت بخواهم که تنها دلخوشی آنها از بین رفته است ولی متاسفانه معتقدم آنها باید بیشترین مطالبه‌شان را از مسئولان استان داشته باشند که بسیار بسیار ضعیف عمل کردند.
 
وی در ادامه گفت: ‌مثلاً از انتخاب آقای مرادی به عنوان مدیرعامل باشگاه که صدمه بسیار زیادی به تیم ما وارد کرد و آقایان بعد مرادی هم که فقط سر تمرین می آمدند ولی به هیچ‌کدام از قول‌هایشان عمل نکردند باید گلایه کرد. قرار بود بعد از بازی فولاد پاداش دریافت کنیم که کل مبلغ آن برای تیم به ۱۲۰میلیون هم نمی‌رسید ولی آن را هم دریغ کردند و دروغ گفتند تا روز بازی مسجدسلیمان شرایط روحی تیم بد باشد. متاسفانه نشد که در لیگ بمانیم، امیدوارم از این به بعد مسئولان به خودشان بیایند تا این تیم برگردد چون مردم جم هیچ دلخوشی دیگری به جز این تیم ندارند. شکی ندارم که اگر حمایت‌های لازم از تیم پارس انجام می‌شد ما در حال حاضر در لیگ برتر حضور داشتیم. رک و راست بگویم کم‌اهمیت بودن مردم جم برای مسئولانی چون خرمدل و زیرمجموعه‌اش علت این بی‌توجهی است. اگر حتی یک درصد دلخوشی مردم برای آنها اهمیت داشت اجازه نمی‌دانند تیم این‌قدر یتیم باشد. ماساژور تیم از یک قراداد ۷۰، ۸۰ میلیون تومانی در انتهای فصل فقط پنج میلیون تومان پول گرفته بود. این چه نوع مدیریتی است که یک نفر ۵۰ درصد پول بگیرد و یک نفر ۳۰ درصد دریافتی داشته باشد یکی فقط پنج درصد؟ این سوءمدیریت بزرگ‌ترین ضربه را به پارس وارد کرده است.

 

1482430
 
نیما انتظاری در ادامه گفت: از آقایان کمالوند، جم رتبه، افاضلی و پورموسوی که خیلی در این مدت برای تیم زحمت کشیدند و تمامی تلاش‌شان را برای بهتر شدن شرایط انجام دادند تشکر می‌کنم. آقای پورموسوی از جیب‌شان برای تیم مایه گذاشتند. این وظیفه او نیست بلکه وظیفه مدیرانی است که مسئولیت تیم را بر عهده گرفته‌اند.
 
هافبک دفاعی پارس درباره عملکردش در فصلی که گذشت گفت: از لحاظ فنی خیلی برایم سال خوبی بود. احساس کردم پیشرفتی نسبت به گذشته‌ داشته‌ام. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم و روزی دینی را که به مردم جم و این تیم ادا کنم چراکه شخصاً خجالت می‌کشم به صورت مردم جم نگاه کنم و شرمنده ‌شان هستم.
 
انتظاری درباره تصمیمش برای فصل بعدی گفت: به دلیل شرایط سنی‌ و اینکه دوست داشتم پیشرفت کنم تصمیم گرفتم از پارس جدا شوم. فعلاً از هیچ تیمی نمی‌توانم نام ببرم چون چیزی قطعی نشده ولی در چند روز آینده به یک تیم لیگ برتری ملحق خواهم شد. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. از دو تیم شمالی و جنوبی لیگ برتر پیشنهاد دارم اما اولویتم درکنارمسائل مالی، بالا رفتن کیفیت فنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها