کد خبر : 1708045 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:50 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

کی‌روش و چالش بازی در ایران بدون قلعه‌نویی(عکس)

استنلی کی‌روش به احتمال زیاد در مقابل النصر بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان راهی میدان خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم افت شدیدی داشت و با شروع دوباره لیگ پس از تعطیلات دوران قرنطینه هم نتوانست نمایش‎‌های خوبی داشته باشد و تنها یک بار برای تیمش روی پاس گل آخر سپاهان به پیکان در آخرین بازی لیگ موثر واقع شد.


عملکرد ضعیف این بازیکن که با امیرقلعه نویی به سپاهان آمد و یکی از دلایل اصلی افت سپاهان و استعفای سرمربی پیشین طلایی پوشان بود، حالا باید در چارچوب و سیستم جدیدی که به نظر نمی رسد زیاد به سیستم مورد علاقه امیرقلعه نویی شباهت داشته باشد، ایفای نقش کند.

 

1527333


در واقع بازی کردن در تیمی که محرم نویدکیا سرمربیگری آن را برعهده دارد و احتمالا بر گردش سریع توپ میان بازیکنان و بدون تاکید بر استفاده بر کانال های کناری و ارسال های مدام از جناحین برنامه ریزی شده، می‌تواند چالشی جدی برای مهاجم 195 سانتی متری طلایی پوشان باشد و باید دید این بازیکن تنومند چطور از عهده انجام وظایف خود برخواهد آمد.


کی روش که در آستانه چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر به سر می برد، طی سه فصل اخیر زیر نظر امیرقلعه نویی کار کرده؛ او در اول 9 بار گلزنی کرد، در فصل دوم با 16 گل در کنار شیمبا آقای گل شد و در لیگ نوزدهم تعداد گل هایش از عدد 7 تجاوز نکرد و حالا برای اولین مرتبه است که قرار است تحت هدایت مربی دیگری در ایران بازی کند. 


البته پیش از تمامی این تفاسیر باید دید آیا محرم نویدکیا او را جلوتر از سایر مهاجمان سپاهان راهی میدان خواهد کرد یا بازیکنانی نظیر محسن الغسانی و سجاد شهباززاده به او ترجیح داده خواهند شد.

 

1527332

دیدگاه‌ها