کد خبر : 1708046 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:55 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمسخر عجیب نیمار در اینستاگرام

دمیدن در آتش تنش؛ مارسی دست بردار نیمار نیست

دیمیتری پایت بازیکن مارسی با انتشار عکسی تمسخرآمیز از تیم پاری سن ژرمن و ستاره برزیلی اش نیمار نشان داد تنشهای دیدار دو تیم هنوز به پایان نرسیده.

دمیدن در آتش تنش؛ مارسی دست بردار نیمار نیست

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتری پایت وینگر فرانسوی باشگاه مارسی با انتشار یک عکس تمسخرآمیز از پاری سن ژرمن و ستاره برزیلی اش نیمار نشان داد که تنشهای ایجاد شده بین بازیکنان دو تیم بعد از پیروزی 1-0 مارسی بر PSG همچنان ادامه دارد.

 

1527335

 

پایت تصویری از یک گروه موسیقی رپ فرانسوی را منتشر کرده که به جای سر اعضای گروه، سر بعضی از بازیکنان مارسی و سرمربی اش آندره ویاش بواش مونتاژ شده. البته جنجالی ترین بخش این تصویر آ «جا است که سر نیمار با استفاده از فوتوشاپ روی بدن سگی قرار گرفته که در دستان آلوارو گونزالس بازیکن مارسی است.

 

1527334

 

این در حالی است که بعد از دیدار دو تیم نیمار مدعی شد گونزالس به او توهین نژادی کرده و به همین خاطر بوده که در جریان بازی به او ضربه زده و اخراج شده است. البته گونزالس بلافاصله اتهامات نیمار را رد کرد و گفت او چون نمی تواند شکست را هضم کند به دنبال بهانه گیری است.

 

درحالیکه بعد از آرام تر شدن فضا و انتشار یک پست اینستاگرامی از سوی نیمار که سعی کرده بود موضوع را پایان یافته تلقی کند این پست اینستاگرامی پایت و توهین مستقیم او به ستاره فرانسوی بدون شک بر آتش تنشها خواهد دمید.

 

 

دیدگاه‌ها