کد خبر : 1708054 | 25 شهریور 1399 ساعت 12:18 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های ارومیه صدرنشینی را حفظ می کنند؟

هفته دوم لیگ والیبال؛ دوئل جذاب در آمل و یزد

هفته دوم لیگ برتر والیبال فردا با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که دیدار دو تیم هراز آمل و فولاد سیرجان از بازی‌های مهم و حساس این هفته به شمار می رود.

هفته دوم لیگ والیبال؛ دوئل جذاب در آمل و یزد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال که از هفته گذشته با حضور 15 تیم و بدون حضور تماشاگران در شهرهای مختلف استارت خورد، فردا در هفته دوم پیگیری می شود. روز چهارشنبه هفته جاری هفت دیدار در شهرهای رامسر، ارومیه، اردکان، یزد، مریوان، تهران و آمل برگزار خواهد شد. 


تیم لبنیات هراز که نخستین دوره حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان فولاد سیرجان است. این مسابقه از آن جهت اهمیت دارد که دو تیم با سه امتیاز از یک برد، در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار دارند و تیم بازنده این هفته قطعاً جایگاه خود را از دست خواهد داد و سقوط چند پله‌ای در جدول را تجربه می‌کند.


در دیگر دیدار مهم این هفته، تیم شهرداری ارومیه صدرنشین این رقابت‌ها در یزد به مصاف شهداب می‌رود و برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود، محکوم به شکست میزبان است، اما شکست یزدی‌ها در سالن امام علی (ع) کار آسانی برای شاگردان پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه نخواهد بود.


تیم شهروند اراک که در هفته نخست این رقابت‌ها استراحت داشت، این هفته در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر میهمان هورسان رامسر است و جدال این تیم‌ها نیز جذابیت خاص خود را دارد.


تیم شهرداری قزوین در هفته دوم لیگ برتر استراحت دارد.

 

1525644

 

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال:
هورسان رامسر – شهروند اراک
آذرباتری ارومیه – شهرداری ورامین
خاتم اردکان – سایپا تهران
شهداب یزد – شهرداری ارومیه
راه‌یاب ملل کردستان – فولاد مبارکه سپاهان
پیکان تهران – شهرداری گنبد
لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان

دیدگاه‌ها