کد خبر : 1708058 | 25 شهریور 1399 ساعت 12:26 | 24.2K بازدید | 7 دیدگاه

گری نویل

صلاح، ستاره‌ای در کلاس رونالدو و بالاتر از مانه

گری نویل با ستایش از محمد صلاح ستاره لیورپول او را ستاره ای در حد کریستیانو رونالدو و وین رونی دانست و گفت ستاره مصری سطحی بالاتر از سادیو مانه دارد.

صلاح، ستاره‌ای در کلاس رونالدو و بالاتر از مانه

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل اسطوره منچستریونایتد از محمد صلاح ستاره گلزن لیورپول ستایش کرده و او را در حد و اندازه بزرگانی مثل کریستیانو رونالدو و وین رونی دانست. نویل همچنین مدعی شد صلاح در حال حاضر در لیورپول همتا ندارد و بالاتر از ستاره‌های دیگر این تیم مثل سادیو مانه می‌ایستد.

 

1526608

 

گری نویل در مصاحبه با اسکای گفت: " من به عنوان کسی که می‌تواند با نگاه غیر جانبدارانه به صلاح نگاه کند می گویم او در زمین یک قاتل تمام عیار است. صلاح من را به یاد زوج مرگبار رونالدو – رونی در اواسط دهه اول قرن جاری می اندازد. در حال حاضر صلاح و مانه زوجی مثل آنها هستند".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " به نظرم صلاح در نهایت در سطحی بالاتر از مانه می‌ایستد. چون مانه بازیکن بزرگی نیست. البته مانه به اندازه وین رونی بزرگ است ولی صلاح سطحی مثل کریستیانو رونالدو دارد و سطح ستاره‌های مثل آنها از هر فوتبالیست دیگری بالاتر است. آنها ذهنیت و هوشی دارند که از هر ستاره دیگری متمایزشان می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها