کد خبر : 1708060 | 25 شهریور 1399 ساعت 12:37 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای مارسی: آلوارو گونزالس را به مرگ تهدید کردند

باشگاه مارسی می‌گوید بعد از منتشر شدن شماره تلفن شخصی آلوارو گونزالس ستاره این تیم در برزیل او تهدیدات جانی دریافت کرده است.

ادعای مارسی: آلوارو گونزالس را به مرگ تهدید کردند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مارسی می‌گوید آلوارو گونزالس ستاره این تیم که در جریان دیدار با پاری سن ژرمن ادعا شده بود به نیمار توهین نژادی کرده بعد از آنکه شماره تلفن شخصی او در اینترنت فاش شده و در برزیل توزیع شده است پیام‌های متعددی دریافت کرده که با تهدیدات جانی همراه بوده است.

 

1527200

 

در جریان دیدار اخیر دو تیم نیمار به دلیل ضربه ای که به سر گونزالس زد از زمین اخراج شد ولی ادعا کرد ستاره مارسی به او توهین نژادی کرده است. گونزالس این ادعا را رد کرد ولی باشگاه PSG از نیمار دفاع کرده و خواستار تحقیق در این باره شد.

 

مارسی هم از سوی دیگر در کنار بازیکن خود ایستاده و ادعا کرد شماره تلفن آلوارو گونزالس از طریق اینترنت در برزیل پخش شده و او پیام‌های تهدیدآمیز زیادی دریافت کرده که بسیاری از آنها تهدید او به مرگ بوده.

 

باشگاه مارسی در بیانیه ای گفت: " آلوارو گونزالس نژادپرست نیست و این را در رفتارش در باشگاه نشان داده و هم تیمی‌های او هم این را تایید می‌کنند. باشگاه برای تحقیقات بیشتر در این باره با کمیته انضباطی نهایت همکاری را خواهد کرد. اما این درگیری تبعات جدی دارد. باشگاه ما پخش شدن شماره تلفن شخصی او و نزدیکانش توسط رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در برزیل را محکوم می‌کند. این باعث شده بازیکن ما با آزارهای زیادی مواجه شود و از جمله به قتل تهدید شود".

 

 

دیدگاه‌ها