کد خبر : 1708061 | 25 شهریور 1399 ساعت 12:44 | 74.2K بازدید | 11 دیدگاه

سیدحسین زیر بار وزنه هزار کیلویی (عکس)

سنگربان استقلال قصد دارد با حضوری درخشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، جایگاهش را درون دروازه آبی پوشان تثبیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، با انصراف الوحده امارات از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دیدار روز گذشته این تیم در مقابل استقلال لغو شد. به همین دلیل، تمرین عصر دیروز (دوشنبه) آبی پوشان در سالن وزنه هتل محل اقامت این تیم در دوحه پیگیری شد.


سیدحسین حسینی که فصل سختی را پشت سرگذاشت، همچون سایر بازیکنان استقلال، در سالن وزنه حضور پیدا کرد و برنامه‌های پیش بینی شده از طرف مربی بدنساز را اجرا کرد. 

 

1527354


پس از دیدار فینال جام حذفی و عمکلرد حسینی، این سنگربان جوان مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت و کار به جایی رسید که مدیران این تیم، برای تقویت دروازه خود، با رشید مظاهری گلر فصل گذشته تراکتورسازی وارد مذاکره شده و موفق به جذب او شدند.


این انتقال، باعث ناراحتی حسینی شد و او با پاک کردن پست هایش با لباس استقلال در اینستاگرام، به نوعی واکنشش را به خرید مظاهری نشان داد هر چند حسینی سپس در پستی عنوان کرد که بابت حضور مظاهری در استقلال از مدیران این تیم دلخوری ای ندارد.

 

1527355


حالا و در پی بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، آبی ها نتوانستند مظاهری را با خود به قطر بیاورند و حسینی سنگربان شماره یک آنها خواهد بود. حسینی که صحبت هایی پیرامون جدایی او پس از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مطرح است، واکنشی به این شایعات نشان داده و برخلاف این صحبت ها، از انگیزه فراوانی برای درخشش در این بازی ها برخوردار است.


سنگربان شماره یک استقلال با حضور پر رنگ در تمرینات تیم، نشان داده که سخت به دنبال اثبات شایستگی های خودش است و قصد دارد به هواداران استقلال ثابت کند که عملکرد او در دیدار فینال جام حذفی، صرفا بخاطر روز بد فوتبالی او بوده که ممکن است برای هر دروازه بانی رخ دهد.


حسینی انتخاب اول و آخر نامجومطلق در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست و چنانچه او پس از این رقابت ها در استقلال ماندگار شود، رقابتش با مظاهری می تواند جذاب از آب دربیاید.

 

1527353

دیدگاه‌ها