کد خبر : 1708070 | 25 شهریور 1399 ساعت 13:40 | 47.1K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای دیلی میل

گرت بیل با قرارداد قرضی یک ساله به یونایتد می‌رود

روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی است گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید تا پایان پنجره نقل و انتقالات با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی منچستریونایتد خواهد شد.

گرت بیل با قرارداد قرضی یک ساله به یونایتد می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی میل می‌گوید منچستریونایتد بعد از آنکه از تلاش‌هایش برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو از دورتموند ناامید شد حالا به دنبال جذب گرت بیل ستاره ناراضی رئال مادرید در یک حرکت دراماتیک نقل و انتقالاتی است.

 

1527368

 

این روزنامه حتی مدعی است که گرت بیل تا پایان پنجره نقل و انتقالات فعلی با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی اولدترافورد خواهد شد. علت اصلی تصمیم یونایتد برای جذب بیل این بوده که سولسشر سرمربی این تیم به مدیریت اصرار کرده که برای فصل جاری به مهاجمی راست پا نیاز دارد.

 

1527371

 

دیلی میل می‌گوید یونایتد به این علت تصمیم گرفته برای جذب گرت بیل از قراردادی قرضی استفاده کند که با وجود چنین قراردادی می‌تواند در پایان فصل بار دیگر برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو اقدام کند.

 

1527369

 

گرت بیل از انتقالش به منچستریونایتد راضی خواهد بود ولی البته او ترجیح می‌دهد به صورتی بلندمدت‌تر راهی اولدترافورد شود و نه با یک قرارداد قرضی یک ساله. گرت بیل 32ساله دوست ندارد تابستان سال آینده با شرایطی مشابه امسال مواجه شود.

 

 

دیدگاه‌ها