کد خبر : 1708081 | 25 شهریور 1399 ساعت 14:58 | 52.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای دی تلگراف:

انتقال ستاره هلندی به بارسا نهایی شد

نشریه معتر هلندی امروز اعلام کرد که بارسا با دیپای به توافق قطعی رسیده و پس از جدایی قطعی ویدال و سوارز از باشگاه کاتالان، خبر انتقال او رسمی خواهد شد.

انتقال ستاره هلندی به بارسا نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که رونالد کومان به تیم بارسلونا پیوسته، زمزمه‌های زیادی مبنی بر پیوستن ممفیس دیپای به بارسا شنیده می‌شود و احتمال می‌رفت این بال تهاجمی باشگاه لیون به عنوان جانشنین لوئیس سوارز به این تیم بپیوندد اما تا امروز این مسئله قطعی نشده است.

در اوج گمانه زنی ها و با وجود مخالفت های لیون امروز نشریه دی تلگراف هلند ادعا کرد که کار انتقال دیپای به بارسا نهایی شده و طی روزهای آتی خبر آن رسما اعلام خواهد شد.

 

 

1521893

 

 

طبق این گزارش، بارسلونا 25 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر به باشگاه فرانسوی پرداخت خواهد کرد تا شماره هفت سابق منچستریونایتد فصل بعد پیراهن بارسا را به تن کرده و بار دیگر شاگرد رونالد کومان شود.

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز با تایید این خبر اعلام کرده اند که انتقال دیپای بسیار بسیار محتمل است ولی رسمی شدن آن بستگی به زمان قطعی شدن خروج یکی دو بازیکن بارسا بستگی دارد.

 

 

1526510

 

 

باشگاه کاتالان تقریبا با آرتورو ویدال بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیده و او امروز و فردا راهی اینتر خواهد شد. مذاکرات فسخ با سوارز و اومتیتی هم در جریان است و باید دید در نهایت چه زمانی طرفین به توافق خواهند رسید.

 

نکته جالب اما در مورد رقم پرداختی بارسا برای دیپای است. با توجه به انتقال 18 میلیون یورویی مارتین برایثویت از لگانس به بارسا در زمستان گذشته که 18 میلیون یورو هزینه در پی داشت، می توان گفت که ستاره هلندی با رقمی معقول و حتی ارزان قیمت راهی بارسا خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها