کد خبر : 1708082 | 25 شهریور 1399 ساعت 14:38 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش کیه لینی به احتمال هم تیمی شدن با سوارز

این روزها بحث انتقال لوئیس سوار به یوونتوس داغ پیگیری می شود.

واکنش کیه لینی به احتمال هم تیمی شدن با سوارز

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه لوئیس سوارز در فهرست مازاد بارسلونا قرار گرفت، او بلافاصله مذاکرات برای فسخ قراردادش و نیز مذاکره با باشگاه های خواهان خود را به صورت موازی شروع کرد.

سوارز به سرعت با یوونتوس توافق کرد اما به باشگاه ایتالیایی اعلام کرده است که تا زمان فسخ قراردادش نمی تواند هیچ قول قطعی به آنها بدهد.

 

 

1527383

 

 

مشکل بزرگ اینجاست که سوارز قصد دارد تمام دستمزد فصل بعد خود را بدون کم و کاست دریافت کند ولی بارسا با این قضیه مخالف است. به درازا کشیده شدن مذاکرات فسخ قرارداد سوارز و بارسا سبب شده تا یوونتوس نیز به فکر مذاکره با دیگر گزینه های خود همچون ادین ژکو و مویس کین بیفتد اما همچنان سوارز گزینه اول این باشگاه است.

اگر سوارز در نهایت راهی یووه شود، با جورجو کیه لینی هم تیمی خواهد شد. سوارز در جام جهانی 2014 با گاز گرفتن شانه کیه لینی حاشیه ساز شد و برایش محرومیتی  4 ماهه را به همراه داشت.

 

 

1527385

 

 

کیه لینی در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد احتمال پیوستن سوارز به یووه گفت:« اخیرا آندره آ پیرلو مربی ما به وضوح در مورد این قضیه صحبت کرد و گفت که ما هرچه زودتر به یک مهاجم نیاز داریم و البته هنوز زمان تا پایان نقل و انتقالات باقی است. معتقدم او روشن و شفاف حرف زد و نیاز نیست من هیچ جمله ای اضافه کنم. در واقع باید در پاسخ به سوال شما بگویم که هیچ نظری ندارم.»

 

 

دیدگاه‌ها