کد خبر : 1708087 | 25 شهریور 1399 ساعت 12:36 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

آشتیانی: تعلیق فوتبال افغانستان مانع ادامه همکاری شد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی افغانستان در مورد ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال این کشور صحبت کرد.

آشتیانی: تعلیق فوتبال افغانستان مانع ادامه همکاری شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایلنا، میثم آشتیانی، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان این روزها با پایان قراردادش و بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال این کشور منتظر است و مشخص نیست شرایط ادامه فعالیت در این تیم برایش فراهم باشد یا نه.

 

آشتیانی در خصوص دوران فعالیتش در تیم ملی افغانستان اظهار داشت: زمانی که من تیم ملی افغانستان را تحویل گرفتم این تیم در رتبه 73 دنیا و 15 آسیا قرارداشت ولی 20 پله در رتبه جهانی و 5 پله در رنکینگ آسیا صعود کردیم. زمانی که من این تیم را تحویل گرفتم در اکثر بازی‌ها با گل‌های زیاد شکست می‌خورد و بالای 12 گل دریافت می‌کرد ولی بعد از فعالیت‌هایی که انجام دادیم و تمرینات و آموزش‌ها در مجموع 3 بازی 7 گل خوردیم که تغییر خیلی خوبی است. اینها در شرایطی حاصل شد که مشکلات محل تمرین داشتیم و به دلیل مشکلات داخلی افغانستان امکان خارج شدن از کابل را نداشتیم و به جای ماسه روی برف تمرین می‌کردیم و زمین ساحل مصنوعی که در اختیار داشتیم هم استاندارد نبود و به جای 40 سانتی‌متر فقط 10 سانتی متر ارتفاع داشت و به همین دلیل در مسابقات رسمی بازیکنان در دویدن به مشکل خوردند.

 

وی در مورد وضعیت حال حاضر خودش گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان به دلیل مشکلاتی که پیش آمد و محرومیت رئیس فدراسیونش الان درحال حاضر تعلیق است و به همین دلیل وضعیتشان مشخص نیست و من هم قراردادم تمام شده و پیشنهاداتی هم دارم که بعضاً از نظر مالی بالاتر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال افغانستان است ولی همه چیز پول نیست و من دوست دارم کاری که در افغانستان شروع کردم را تمام کنم و فوتبال ساحلی این کشور که پتانسیل بالایی دارد را به جایی برسانم. به نظرم پتانسیل این را دارند که بین 5 تیم برتر آسیا قرار بگیرند.

 

آشتانی در پایان عنوان کرد: مردم فوتبالدوست افغانستان به من خیلی لطف دارند ولی فکر می‌کنند خودم قصد ندارم بمانم در حالیکه مشکلات فدراسیون تا اینجا مانع همکاری شده و من همانطور که گفتم منتظر هستم. مردم افغانستان در مورد من می‌گویند آشتیانی افغانستانی تر از هر ماست و به فکر فوتبال افغانستان است و این برایم یک دنیا ارزش دارد و امیدوارم بتوانم در خدمت این تیم باشم.

 

دیدگاه‌ها