کد خبر : 1708092 | 25 شهریور 1399 ساعت 16:08 | 72.7K بازدید | 12 دیدگاه

شماره 6 مقابل الشرطه و الاهلی بازی می‌کند

رسمی؛ حضور علی کریمی در ترکیب آسیایی استقلال

باشگاه استقلال اعلام کرد علی کریمی در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی می‌کند.

رسمی؛ حضور علی کریمی در ترکیب آسیایی استقلال

 

به گزارش"ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان مسئولان استقلال با علی کریمی توافق کردند تا در دو بازی آسیایی در قطر کنار این تیم باشد.


ستاره تاثیرگذار استقلال که چند روز قبل رسما اعلام کرد جدایی اش از آبی ها قطعی است و دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند،‌مذاکراتی را با مدیران استقلال انجام داده و خروجی این مذاکرات حضور وی در قطر برای بازی در ترکیب آسیایی این تیم است.


ظاهرا کریمی در جلساتی که با مدیران استقلال داشته قبول کرده تا در دو مسابقه مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان کنار آبی ها باشد و برای این تیم به میدان برود.


در اطلاعیه ای که باشگاه استقلال در این خصوص صادر کرده، آمده است: «طی مذاکراتی که روز گذشته میان باشگاه استقلال و علی کریمی و مدیر برنامه‌های ایشان شده، مشخص گردید که موضوع ادامه همکاری با این بازیکن در فصل آتی به هیچ عنوان ارتباطی با مسائل مالی ندارد و این بازیکن صرفا به دلایل شخصی و حرفه‌ای، نیاز به زمان جهت تصمیم‌گیری دارند. ضمنا با این بازیکن توافق شده تا به زودی به کاروان استقلال در دوحه اضافه شود.»


بی تردید اضافه شدن کریمی به اردوی قطر و حضور در ترکیب استقلال برای دو مسابقه آسیایی اتفاق خوبی محسوب می‌شود و می تواند بر قدرت آبی ها بیفزاید.


با توجه به حضور دیاباته و کریمی در اردوی آبی ها، این تیم با ترکیبی کامل در دو بازی آسیایی حاضر می‌شود و این مساله به سود آبی ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها