کد خبر : 1708094 | 25 شهریور 1399 ساعت 16:15 | 98.6K بازدید | 10 دیدگاه

احتمال اعمال محرومیت؛ امروز یا فردا

فوری: تایید بسته شدن پنجره پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای فوری، اعمال محرومیت نقل و انتقالاتی را تایید کرد.

فوری: تایید بسته شدن پنجره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس از ساعاتی بعد به مصاف التعاون خواهد رفت، بیانیه ای از سوی این باشگاه دقایقی پیش منتشر شد که در آن پرسپولیسی ها صراحتا به محرومیت نقل و انتقالاتی پرداخته و گفته اند که احتمالا این محرومیت امروز یا فردا اعمال خواهد شد.

آن ها این چنین به استقبال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رفته‌اند: «صداقت بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است. بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست.»

آن ها در شرایطی بیانیه خود را با واژه «صداقت» آغاز کرده‌اند که در روزهای اخیر رغبتی عضو هیئت مدیره و رسول پناه رییس هیئت مدیره به شکلی حیرت آور جملاتی اشتباه را از زبان برانکو نقل قول کرده بودند.

 

در ادامه این بیانیه با طرح درخواست قبلی آمده است: «از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی 20 روزه بگیریم. درغیراین صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می دهیم به دلیل بد عهدی های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود.»

پرسپولیسی ها که دو سال و نیم بدعهدی کرده‌اند، در وعده ای جدید گفته‌اند: «اگرچنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را درزمان تعیین شده 20 روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد.»

 

باشگاه پرسپولیس همچنین تلاش کرده تا آرامش را به هواداران این تیم در آستانه بازی با التعاون تزریق کند: «از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشورو شمارپرسپولیس می رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول  باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران نیازمبرم داریم. همان طور که درزمان نقل و انتقالات با همراهی شما پرسپولیسی ها و تلاش شبانه روزی فعال ترین تیم لقب گرفتیم، ازاین بحران موقت نیز با کمک هواداران صبورو بی نظیربه سلامت عبور خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها