کد خبر : 1708102 | 25 شهریور 1399 ساعت 16:38 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه‌های کوزین در پست خداحافظی؛

بلیط و ویزا نگرفتند اما گفتند سرمربی هستی! (عکس)

مربی ایتالیایی تیم شهر خودرو خراسان پس از اختلاف با مدیران این باشگاه، حاضر به همراهی عنابی‌پوشان در دوحه قطر نشد و حالا نیز با خداحافظی از هواداران، جدایی‌اش را رسمیت بخشیده است.

به گزارش "ورزش سه" استفان کوزین مربی ایتالیایی تیم شهر خودرو که در کارنامه‌اش سابقه همکاری با والتر زنگا سرمربی نام‌آشنای دنیای فوتبال به چشم می‌خورد، پس از آن‌که از نیم فصل به عنوان دستیار مجتبی سرآسیایی به کادرفنی مشهدی‌ها اضافه شد، در پایان لیگ نوزدهم به دلیل مشکلات مالی حاضر به ادامه همکاری با شهر خودرویی‌ها نشد؛ او که در یک مسابقه و پس از جدایی سرآسیایی در قامت سرمربی کارش را دنبال کرد، مجددا با پیوستن بختیاری زاده به کسوت دستیاری بازگشت و سرانجام تصمیم گرفت به کار خود در مشهد پایان دهد.

 

کوزین که نامش در لیست آسیایی شهر خودرو به عنوان سرمربی قرار گرفته و به دلیل مدرک معتبر مربیگری، در حال حاضر در آسیا سرمربی این تیم شناخته می‌شود و حتی مسئولان باشگاه اعلام کردند که قرار است در لیگ بیستم به عنوان یکی از دستیاران مهدی رحمتی به کار خود ادامه دهد، به دلیل پنج ماه عدم دریافت حقوق‌اش حاضر به ادامه همکاری با مشهدی‌ها نشد و از سفر به دوحه نیز امتناع کرد.

 

او که توقع داشت حمیداوی مطالبات‌اش را پرداخت کند، در پست اینستاگرامی که برای خداحافظی با هواداران مشهدی منتشر کرده اعلام کرد که بسیاری از مربی خارجی پس از شیوع کرونا، حاضر به بازگشت به ایران نشدند اما او این کار را انجام داده است اما از دست مدیران باشگاه به دلیل عدم پرداخت حقوق‌اش و پنج ماه معوقات‌اش دلگیر و گلایه‌مند است.

 

همچنین کوزین در متن اینستاگرامی خود که به زبان فارسی نوشته شده بود اما مشخص بود که مربی ایتالیایی از مترجم گوگل برای بیان صحبت‌های خود استفاده کرده و غلط‌های املایی بسیاری در متنش به چشم می‌آمد، اعلام کرد که مدیران باشگاه شهر خودرو برای او بلیط و ویزا دوحه قطر را نگرفته بودند اما نامش را در لیست آسیای قرار داده بودند!

 

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه شهر خودرو که به تازگی بدهی سنگین به ایگور پانادیچ را پرداخت کرده‌اند، باید در انتظار شکایت کوزین به فیفا باشند چرا که وی در پنج ماه حضورش در ایران، حقوق خود را از باشگاه شهر خودرو دریافت نکرده است.

 

 

1527420

دیدگاه‌ها