کد خبر : 1708103 | 25 شهریور 1399 ساعت 16:43 | 36K بازدید | 1 دیدگاه

اسکار:

اگر به اروپا برگردم، انتخاب اولم چلسی است

هافبک برزیلی سابق چلسی ابراز امیدواری کرد که بتواند بار دیگر فرصت بازی در فوتبال اروپا را به دست بیاورد.

اگر به اروپا برگردم، انتخاب اولم چلسی است

به گزارش "ورزش سه"، اسکار هافبک برزیلی سابق چلسی از تمایل خود برای بازی دوباره در اروپا صحبت کرد. طی سه سال گذشته، اسکار در چین برای شانگهای SIPG بازی کرده است؛ تیمی که 60 میلیون پوند برای جذب این بازیکن برزیلی به چلسی پرداخت کرد.

 

 

1297080

 

 

اسکار درباره تمایلش برای بازگشت به فوتبال اروپا گفت:‌« واقعاً می خواهم به اروپا برگردم اما الان شرایطش مهیا نیست. در حال حاضر در چین احساس خوبی دارم و هنوز قراردادی دارم که امیدوارم بتوانم به آن پایبند بمانم.

چند تیم خوب به من پیشنهاد داده اند که به اروپا برگردم اما اکنون انجام این کار برایم دشوار است. در مساله بازگشت به اروپا مشکلاتی وجود دارد. فعلا امیدوارم که در اینجا با آرامش به فوتبالم ادامه دهم، سپس به بازگشت به اروپا فکر خواهم کرد.»

 

 

1084872

 

 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:« در صورت بازگشت، گزینه نخستم چلسی خواهد بود و خیلی دوست دارم بار دیگر در این باشگاه بازی کنم.

وقتی کودک بودم، لیگ ایتالیا را بسیار تماشا می کردم چون تعداد زیادی برزیلی در آنجا حضور داشتند. طبعا بازی در تیم هایی مثل اینتر و میلان را دوست دارم و گزینه حضور در سری آ نیز مدنظرم خواهد بود. قطعا بازگشت به فوتبال اروپا می تواند اتفاق فوق العاده ای باشد و امیدوارم روزی این مساله محقق شود.»

دیدگاه‌ها