کد خبر : 1708112 | 25 شهریور 1399 ساعت 17:30 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از یووه فقط می توان برای بارسا بازی کرد

مسی بی نظیر است؛ گلم به رئال را فراموش نمی‌کنم

میرالم پیانیچ از اینکه در بارسا هم تیمی لیونل مسی شده در پوست خود نمی گنجد.

مسی بی نظیر است؛ گلم به رئال را فراموش نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ چندی پیش با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو از یوونتوس به بارسلونا پیوست. به جای او آرتور ملو بود که راهی یوونتوس شد. پیانیچ که به دلیل ابتلا به کرونا دو هفته در قرنطینه بود، از چند روز پیش به تمرینات بارسا اضافه شد و امروز به صورت رسمی مراسم معارفه او به انجام رسید.

 

 

1527407

 

 

پیانیچ در نشستی خبری و در مورد پیوستن به بارسا گفت:« بازی در بارسا و حضور در نوکمپ همیشه باعث غرور است. از کودکی رویای چنین روزی را داشتم و باید بگویم که عضوی از باشگاه بارسلونا بودن، خارق العاده است. معتقدم حالا در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم.

 

 

1527436

 

 

مقاطع مهمی را در دوران فوتبالم پشت سر گذاشته ام و حالا در لحظه ای تاریخی هستم. وارد باشگاه بارسلونا که می شوید، تحت تاثیر افتخارات و تاریخ آن قرار می گیرید. مشاهده تمام جوایز و جام های باشگاه برایم هیجان انگیز بود. اکنون بازیکن بارسا هستم و اطمینان دارم که می توانم کمک بزرگی برای باشگاه باشم. امیدوارم خیلی زود خودم را با سبک بازی تیم که از نظرم باورنکردنی است، وفق بدهم.»

 

 

1517830

 

 

ترک یوونتوس:« جدایی از باشگاه بزرگی مثل یوونتوس بسیار سخت بود. با داشتن یک کادر مدیریتی قوی، جدایی از یووه برایم کار راحتی نبود ولی نیاز به یک چالش جدید داشتم. پس از فتح همه جام های داخلی با یوونتوس، می خواستم فضایی متفاوت را تجربه کنم. پس از یوونتوس تنها می توان بارسا را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد.»

 

 

1519567

 

 

شکست 8-2 بارسا از بایرن:« بازی را دیدم و باید بگویم از این اتفاقات تنها یک بار رخ می دهد و بارسا باید نگاهش رو به جلو باشد. معتقدم همه تیم حالا انگیزه بیشتری برای جبران دارد. بارسا همیشه تیمی بزرگ بوده و دوباره بزرگی خواهد کرد. هر باشگاهی می تواند دچار مشکل شود. من هم در دوران فوتبالم شکست های سنگینی را تجربه کرده ام و هر تیمی ممکن است یک شب بد داشته باشد. باید آن بازی را فراموش کرده و به فصل پیش رو فکر کنیم.»

 

 

1481461

 

 

گلزنی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 09-2008 به رئال با پیراهن لیون و حذف کهکشانی ها در برنابئو:« قطعا روزی به یادماندنی برایم بود و آن گل را هرگز فراموش نخواهم کرد. گلی بسیار مهم برای خودم و تیم بود. هنوز خیلی جوان بودم و بازی برابر تیمی بزرگ و قدرتمند مثل رئال و در ورزشگاهی به بزرگی برنابئو، برایم فوق العاده هیجان انگیز بود. حالا رئال برایم حریفی جدی تر خواهد بود. در حال حاضر فقط بارسا برایم اهمیت دارد و البته برای رئال و اتلتیکو نیز احترام قائلم.»

 

 

1526732

 

 

احتمال جدایی مسی در تابستان:« ابتدا باید بگویم که هم تیمی شدن با مسی مثل یک رویاست و افتخار می کنم که با او در یک تیم حضور دارم. اخبار مربوط به جدایی مسی را از بیرون و از طریق رسانه ها پیگیری می کردم ولی اعتقاد نداشتم که لئو در نهایت بارسا را ترک نخواهد کرد.

او در باشگاه تاریخچه ای باورنکردنی دارد و این داستان باید به بهترین شکلش به پایان برسد. لئو یک قهرمان بزرگ است و یک پیروز واقعی. او پس از شکست از بایرن ناامید شده بود و این طبیعی است. الان مسی را شاد و خوشحال می بینم و معتقدم او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. خوشحالم که لئو ماند و می توانیم روی او حساب کنیم. برای تیم مهم است که مسی خوشحال باشد چون اگر او شرایطش خوب باشد، بارسا هم سود خواهد برد.»

 

دیدگاه‌ها