کد خبر : 1708129 | 25 شهریور 1399 ساعت 18:40 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

چلسی با این گُلر فکر قهرمانی را از سرش بیرون کند

گری نویل معتقد است چلسی با کپا آریسابالاگا درون دروازه اش به جایی نخواهد رسید.

چلسی با این گُلر فکر قهرمانی را از سرش بیرون کند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ناامیدکننده کپا آریسابالاگا در فصلی که گذشت باعث شد که فرانک لمپارد در اواخر فصل او را نیمکت‌نشین ویلی کابایرو 39 ساله کند و به دنبال تقویت تیمش در خط دروازه برای فصل پیش رو باشد. در واقع گفته شد که سرمربی انگلیسی هیچ علاقه ای به حفظ دروازه‌بان اسپانیایی ندارد و به دنبال این است که یک گلر قابل اطمینان تر درون دروازه آبی‌های لندن قرار بگیرد.

 

 

1475348

 



در این بین طی هفته های اخیر از گزینه های زیادی برای جانشینی کپا آریسابالاگا در چلسی نام برده شد. از یان اوبلاک گرفته تا جان لوئیجی دوناروما. با این حال بعید به نظر می‌رسد که آبی‌های لندن حداقل در این تابستان بتوانند چنین دروازه‌بان‌های بزرگی را به خدمت بگیرند.

شب گذشته چلسی اولین بازی فصل جدید خود را در زمین برایتون با برتری 1-3 به اتمام برد و کپا روی تک گلی که دریافت کرد، مقصر بود.

 

 

1523691

 

 

گری نویل اسطوره یونایتد و کارشناس شبکه اسکای اسپورتس در انتقاد از عملکرد کپا گفت:« یک دروازه بان در این سطح نباید اجازه دهد چنین توپی وارد دروازه اش شود. سعی می کنیم که بیش از اندازه از کپا انتقاد نکنیم ولی چلسی صحبت از فتح همه جام ها و به خصوص لیگ برتر می کند اما معتقدم با این دروازه بان، مطلقا هیچ شانسی نخواهند داشت. گلری که چنین گل هایی دریافت می کند، چلسی را از رسیدن به اهدافش دور خواهد کرد.»

 

نویل ادامه داد:« کپا یک مشکل واقعی برای چلسی است. شوت بازیکن برایتون قدرت لازم را نداشت و نباید موقعیت خطرناکی می شد. کپا با جاگیری بهتر می توانست به راحتی مهارش کند. کپا 19 گل از بیرون محوطه جریمه دریافت کرده؛ در حالی که برای او 70 میلیون پوند هزینه کرده اند. واقعا نمی دانم چه بر سر او آمده است.»

 

دیدگاه‌ها