کد خبر : 1708132 | 25 شهریور 1399 ساعت 18:40 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

موضع رسمی باشگاه بارسلونا در مورد لوییس سوارز

رامون پلانس، مدیر ورزشی جدید بارسلونا جدایی لوییس سوارز از این تیم را قطعی توصیف کرد.

موضع رسمی باشگاه بارسلونا در مورد لوییس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، دوران شش ساله و درخشان حضور لوییس سوارز در نوکمپ به اتمام رسیده و رونالد کومان در همان ابتدای کار به این بازیکن اعلام کرده دیگر تمایلی به حفظ او ندارد، اما سوارز در مورد دستمزد سال آخرش با بارسلونا به مشکل خورده و آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد. رامون پلانس، مدیر ورزشی بارسلونا در حاشیه مراسم معارفه میرالیم پیانیچ در مورد آخرین شرایط لوییس سوارز نیز توضیحاتی ارائه داد.

 

1527456

 

رامون پلانس گفت: "لوئیس سوارز بازیکن مهمی برای بارسلونا محسوب می شود و سالهاست برای این تیم بازی کرده است. ما باید به بازیکنانی که برای این باشگاه با تمام وجود تلاش کرده اند احترام زیادی بگذاریم، اما در حال تغییر هستیم و سرمربی جدید و ایده های جدیدی در تیم حکفرما شده است.

 

ما باید به قرارداد بازیکنان احترام بگذاریم، اما تا تاریخ پنج اکتبر ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. ما ماه هاست روی بهبود شرایط تیم کار می کنیم و به دنبال بازیکنانی برای دوران جدید بارسلونا هستیم که تلفیقی از تجربه و کیفیت باشند. همه نمی توانند در چنین باشگاه بزرگی بازی کنند. ما به دنبال یک مهاجم هستیم و این منوط به جدایی لوئیس سوارز نیست. ما باید به بازیکنانی که اینجا هستند احترام زیادی بگذاریم، اما بارسلونا همیشه باید به دنبال بهترین بازیکنان باشد. یافتن جانشین برای بازیکنی مانند لوییس  سوارز بسیار دشوار است، اما ما در بارسلونا فقط به دنبال بهترین ها هستیم."

دیدگاه‌ها