کد خبر : 1708143 | 25 شهریور 1399 ساعت 19:22 | 223.2K بازدید | 34 دیدگاه

هیچ پیشنهادی در کار نبود؛

استراماچونی: امروز به شدت عصبانی و غمگین‌ام

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال نسبت به اخبار منتشر شده درباره عدم توافقش با مدیران این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

استراماچونی: امروز به شدت عصبانی و غمگین‌ام

به گزارش ورزش سه ، سرمربی محبوب سابق استقلال که گزینه اصلی هواداران برای نیمکت این تیم به نظر می‌رسید در یک استوری کوتاه به اخبار تازه پیرامون نیمکت استقلال واکنش نشان داد و به نوعی موضوع پیشنهاد کاری از سوی استقلال را انکار کرد.

 


  استراماچونی در استوری اینستاگرامش نوشت: امروز بشدت عصبانی‌ام. "به‌نظر می‌رسد" که فدراسیون مجوز کار را صادر نکرده {درحالیکه } من هرگز پیشنهادی را رد نکرده‌ام چون پیشنهادی در کارنبوده است.


آبی دوستان! من عشق و علاقه شما را حس می کنم و می خواهم حتما بدانید که این احساس، برای همیشه دو طرفه است. 


من امروز به شدت غمگین ام.

 

 

1527468

 


 
این مربی ایتالیایی در شرایطی مذاکره با مسئولان استقلال را تکذیب کرده که مدیران این باشگاه بعد از فینال حذفی از مثبت پیش رفتن مذاکرات حرف زدند و طی روزهای گذشته نیز بارها در مصاحبه های خود روی بازگشت استراماچونی تاکید داشتند.جالب اینکه استرا از کلمه "به نظر می‌رسد" داخل گیومه استفاده کرده تا به نوعی بهانه مدیریت استقلال در موضوع نداشتن اجازه را زیر سئوال ببرد.


در روزهای گذشته  هواداران استقلال در پی صحبتها و شایعات بسیار امیدوار شده بودند تا استراماچونی به ایران برگردد و بار دیگر روی نیمکت تیم شان بنشیند. حتی آنها یک طوفان توییتری به راه انداختند و هشتگ «استراماچونی را برگردانید» را در فضای مجازی تبدیل به ترند اول کردند اما طی یکی دو روز گذشته ناگهان اخباری درباره عدم توافق با مربی ایتالیایی منتشر شد و حتی گفته شد که مدیران استقلال وارد مذاکره با الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی شده اند.

 

بی تردید با توجه به شرایط پیش آمده باید منتظر واکنش مدیران باشگاه استقلال باشیم. اما مساله ای که وجود دارد ناراحتی هواداران از این این اتفاق است. بی تردید جمعیت هواداری استقلال که فشار زیادی را به سعادتمند و همکارانش برای بازگشت استراماچونی آورده بودند، با توجه به اظهارنظر این مربی به راحتی مدیرعامل باشگاه شان را رها نمی‌کنندو شاید همین موضوع دست مایه ای برای ایجاد تغییرات جدید در بدنه باشگاه باشد.

 

دیدگاه‌ها