کد خبر : 1708150 | 25 شهریور 1399 ساعت 19:49 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

بذرپاش اعلام کرد:

ورود رسمی دیوان محاسبات به قرارداد فوتبالیست‌ها

رییس دیوان محاسبات کل کشور از ورود این ارگان به قراردادهای نجومی فوتبالیست ها خبر داد.

ورود رسمی دیوان محاسبات به قرارداد فوتبالیست‌ها

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته و با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی مباحث متعددی درباره رقم های بالای قرارداد فوتبالیست ها مطرح شده و این مساله با انتقادهای زیادی نیز همراه بوده است. در چنین شرایطی حساس تر شدن موضوع باعث ورود دیوان محاسبات کل کشور به قرارداد فوتبالیست ها شده است.


مهرداد بذرپاش، رییس دیوان محاسبات کل کشور در این خصوص گفته است: «بعد از مشکلاتی که برای سرمربی سابق تیم ملی پیش آمد و جریمه سنگینی به فدراسیون فوتبال تحمیل شد، به این فکر افتادیم که در بحث حسابرسی قراردادها ورود جدی تری داشته باشیم و تمرکز جدی روی قراردادهای فوتبالیست ها و مربیان داشته باشیم.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر که در مضیقه مالی هستیم قراردادها به خصوص در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت باید تحت نظارت قرار بگیرد و ریال به ریال آن را مورد بررسی قرار بدهیم. الان در بحث خارجی ها شرایط طوری شده که ما هم پول را پرداخت می‌کنیم، هم جریمه می‌دهیم و هم تنبیه می‌شویم. این مساله برای مردم آزردگی خاطر ایجاد می‌کند.»


بذرپاش در پایان افزود: «ورود ما به عنوان ناظر هرگز تداخل در کار فدراسیون ها نیست. همه فدراسیون ها از منابع عمومی و دولتی استفاده می‌کنند و دیوان محاسبات کل کشور وظیفه دارد هر نهادی که از بودجه دولتی استفاده می‌کند را مورد رصد قرار بدهد.»

دیدگاه‌ها