کد خبر : 1708153 | 25 شهریور 1399 ساعت 20:06 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

سرلک و تجربه بزرگ آسیایی در ترکیب پرسپولیس

هافبک دفاعی سرخپوشان در غیاب کمال کامیابی نیا کار سختی برابر التعاون در اولین تجربه حضور با پیراهن این تیم پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه، میلاد سرلک، هافبک سابق سپاهان، نساجی و شهرخودرو که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شده، در بازی امشب مقابل التعاون عربستان با توجه به مصدومیت کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی حاضر شده و زوج دفاعی خط میانی در کنار احمد نوراللهی را برابر حریف شکل خواهد داد.

 

 

1527484

 

 

سرلک که پیش از این با پیراهن سپاهان در لیگ قهرمانان حضور یافته بود و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل لوکوموتیو ازبکستان به میدان رفته بود، پیش از حضور در پرسپولیس نیز طی چهار بازی آسیایی در ترکیب شهرخودرو مقابل الرفاه بحرین، السیلیه قطر، الهلال عربستان و همچنین پاختاکور ازبکستان حضور داشته است.

 

او در بازی امشب در هفتمین تجربه آسیایی خود، اینبار با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت و در روز غیبت کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی، امیدوار است شرایط را در خط میانی به سود سرخپوشان در بیاورد.

 

 

1527483

 

احمد نوراللهی، کاپیتان و رهبر خط میانی سرخپوشان در این بازی خواهد بود و اینبار با تغییراتی که یحیی گل محمدی در نظر گرفته، میلاد سرلک و احسان پهلوان را در کنار خود خواهد دید. هافبک جوان سرخپوشان امیدوار است اولین پیروزی تیمش در این رقابت‌ها را برای قرار گرفتن در کورس صعود برابر التعاون تجربه کنند.

دیدگاه‌ها