کد خبر : 1708161 | 25 شهریور 1399 ساعت 21:00 | 156.3K بازدید | 5 دیدگاه

شوت رامین به کنج دروازه گلر تیم ملی امارات؛

کاشته دیدنی رضاییان قبل از بازی با پرسپولیس!

ستاره ایرانی الدحیل در نخستین بازی آسیایی برای تیمش با شوت استثنایی دروازه شارجه را باز کرد.

 کاشته دیدنی رضاییان قبل از بازی با پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از سال فوق‌العاده‌ای که در الشحانیه پشت سر گذاشت، با وجود سقوط تیمش مورد توجه الدحیل قهرمان قرار گرفت و در نقل و انتقالات تابستانی راهی این باشگاه پُرستاره شد و امشب در سومین بازی برای تیمش در آسیا به میدان رفته است.

 

تیم الدحیل در نخستین مسابقه هفته سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم شهر التعلیمیه به مصاف تیم یک امتیازی شارجه امارات رفته که در ترکیب تیم قطری، رامین رضاییان به‌عنوان مدافع راست به میدان رفته است.

 

الدحیل در دقیقه ۴۱ روی پاس در عمق دودو از میانه میدان و شوت محکم زمینی المعز علی موفق شد دروازه شارجه امارات را باز کند تا به پیروزی یک بر صفر در نیمه اول برسد.

 

 

1527497

 

 

در دقیقه ۵۱ الدحیل صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شارجه شد که رامین رضاییان با شوت فنی استثنایی توپ را از روی دیوار دفاعی بازیکنان اماراتی عبور داد و دور از دستان دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم که شیرجه بلندی زده بود، تبدیل به گل کرد.

 

ایگور کورونادو در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی دروازه الدحیل را باز کرد تا شارجه امارات امیدوار به جبران نتیجه و بازگشت به بازی شود، اما تلاش آنها مقابل یاران رضاییان ثمری نداشت تا در نهایت نماینده قطر به برتری ۲ بر یک برسد و در جدول این گروه ۶ امتیازی شود.

 

 

1527495

 

 

رامین رضاییان در دو هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر نیز حضور ثابت در ترکیب الدحیل داشته و در نخستین مسابقه فصل موفق شد یکی از پاس گل‌های تیمش را در جریان برتری مقابل الوکره بدهد.

 

این ستاره ایرانی که یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقالات تابستانی را داشت، در فصل گذشته ۱۳ گل در ۲۱ مسابقه برای الشحانیه به ثمر رساند و امشب اولین گل خود را با پیراهن الدحیل زد.

 

رضاییان در حالی موفق شد در بازی آسیایی الدحیل گلزنی کند که دوشنبه شب هفته آینده باید مقابل پرسپولیس، تیم سابق خود قرار بگیرد و به نوعی با این گل برای هم‌تیمی‌های سابق خود خط و نشان کشیده است!

 

رامین رضاییان با درخششی که در بازی امشب مقابل شارجه داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

دیدگاه‌ها