کد خبر : 1708164 | 25 شهریور 1399 ساعت 21:26 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو تورس:

دروغ شنیدم که از لیورپول جدا شدم

فرناندو تورس، ستاره سابق لیورپول در مورد دلایل جدایی از این باشگاه صحبت کرد.

دروغ شنیدم که از لیورپول جدا شدم


به گزارش "ورزش سه"، فرناندو تورس از سال 2007 تا 2011 دوران درخشانی را در لیورپول سپری کرد و اگرچه مرسی سایدی ها در آن مقطع در فتح جام ناکام بودند، اما این گلزن اسپانیایی بارها موفق به باز کردن دروازه حریفان می شد. حالا فرناندو تورس در مورد تغییر رویکرد مدیران لیورپول در آن مقطع و آنچه او را به جدایی واداشته، توضیحاتی ارائه داده است.

 

1527505

 

فرناندو تورس گفت: "من در لیورپول واقعا خوشحال بودم، اما اگر در خاطرتان باشد در آن مقطع باشگاه در معرض فروش قرار داشت و شرایط بسیار دشواری بود. آنها بهترین بازیکنان خود را فروختند، ستازه هایی مانند خاویر ماسکرانو و ژابی آلونسو جدا شدند و رافا بنیتس، سرمربی باشگاه نیز از لیورپول رفت.

 

در ادامه لیورپول شروع به جذب بازیکنان جوان کرد، بنابراین آنها شاید به پنج، شش، هفت سال زمان نیاز داشتند تا یک تیم برنده بسازند و من زمان کافی نداشتم، زیرا برای کسب جام از خانه ام اتلتیکومادرید جدا شده بودم. متاسفانه در آن مقطع مالکان لیورپول دروغ های زیادی می گفتند و من در نهایت تصمیم گرفتم راهی چلسی شوم، زیرا فکر می کردم در این باشگاه موفق به فتح جام خواهم شد. اما لیورپول اوج دوران ورزشی من بود و در این تیم بازیکنان و هواداران ارتباط نزدیکی با هم داشتند و این همان چیزی بود که من می خواستم."

دیدگاه‌ها