کد خبر : 1708167 | 25 شهریور 1399 ساعت 21:37 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید برای خرید امباپه درگیر نمی شود

رئال مادرید قصد دارد در شرایطی صلح آمیز برای خرید کیلیان امباپه اقدام کند.

رئال مادرید برای خرید امباپه درگیر نمی شود


به گزارش "ورزش سه"، اخبار روزهای اخیر دوباره بجث در مورد آینده کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی را داغ کرده است. این هفته نشریه تایمز مدعی شد امباپه به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده که فصل آینده آخرین سال حضور او در پاریس خواهد بود و این بازیکن در تابستان سال 2021 به دنبال جدایی است. علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، سالهاست از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی امباپه نام برده می شود و حالا نیز این باشگاه از بالاترین شانس برای خرید او برخوردار است.

 

1522182

 

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید امیدوار است در مسیر تلاش برای جذب کیلیان امباپه از روابط خوب خود با مالکان PSG استفاده کند و این بازیکن در شرایطی به دور از جنجال راهی برنابئو شود. نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد فلورنتینو پرز مدیران پاری سن ژرمن را برای شروع مذاکرات تحت فشار نخواهد گذاشت در عوض منتظر چراغ سبز مالکان قطری خواهد ماند.

 

در حالی که برخی ارزشی 300 میلیون یورویی برای امباپه ذکر کرده اند، فلورنتینو پرز معتقد است که او می تواند پاری سن ژرمن را متقاعد کند که این بازیکن را یک سال بعد با رقمی بین 120 تا 150 میلیون یورو بفروشد. اگر توافق در تابستان سال بعد حاصل نشد، رئال مادرید تا پایان قرارداد امباپه یعنی تابستان سال 2022 منتظر خواهد بود و در ادامه او را با انتقالی آزاد به خدمت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها