کد خبر : 1708201 | 26 شهریور 1399 ساعت 00:54 | 50.3K بازدید | 15 دیدگاه

گل محمدی: این تازه شروع کار ماست

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش خصوصا در نیمه دوم، این برد را شروع کار آنها برای دستیابی به امتیاز صعود دانست.

گل محمدی: این تازه شروع کار ماست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس توانست با تک گل شجاع خلیل زاده مقابل صدرنشین گروه خود به برتری دست یابد و اکنون با چهار امتیاز در سودای صعود قرار دارد.

 

یحیی گل محمدی با جضور در نشست خبری این بازی درباره عملکرد شاگردانش گفت: بازی خیلی سختی بود به خاطر اینکه مقداری از نظر هماهنگی به هارمونی که برای تیم نیاز است نداشتیم. ما با توجه به تغییراتی که داشتیم کارمان مقداری در خصوص بازی تدارکاتی سخت شده بود و زمان زیادی برای هماهنگی نداشتیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد. بازی را خوب شروع کردیم و در یک ربع ابتدایی بهتر از حریف بودیم اما در ادامه بازی را به حریف دادیم و آنها بهتر بودند و حتی می توانستند به ما گل بزنند

 

وی ادامه داد: بازیکنان من اما در نیمه دوم شرایط بهتری از نظر روحی و روانی دنبال کردند. در 45 دقیقه دوم خیلی خوب بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم. بازی یکطرفه ای در نیمه دوم انجام دادیم و توانستیم گل بزنیم. توانستیم بازی را ببریم. ما در این بازی باید برنده می شدیم و فکر می کنم این شروع کار ماست. باید دوباره با التعاون بازی کنیم که می دانیم هنوز در صدر جدول است و می دانیم کار سختی پیش رو داریم. باید بازی به بازی بهتر شویم و کارمان را با قدرت پیش ببریم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص از دست دادن ستاره های تیمش (بیرانوند، ترابی و علیپور) نیز گفت: علیپور و همچنین ترابی و بیرانوند و مصدومانی که داشتیم (نادری و شیری) بازیکنانی بودند که تا چند وقت پیش برای ما بازی می کردند. خیلی دوست داشتیم این بازیکنان هم کنار ما بودند و ادامه می دادند اما با توجه به پیشنهاداتی که برای لژیونر شدن داشتند انتخاب آنها این مسیر بود، به آنها تبریک می گویم و آرزوی موفقیت هم می کنم. ما بازیکنانی که از دست دادیم به جای آنها بازیکن گرفتیم. بازیکنانی که نیاز به حمایت دارند و اینکه هماهنگی بیشتری به دست بیاورند. باید از بچه های تیم تشکر کنم خصوصا به خاطر نیمه دوم خوبی که داشتند و توانستند دل هواداران را شاد کنند و هدیه ارزشمندی از طرف بازیکنان ما به هواداران بود.

 

یحیی گل محمدی در پایان درباره عملکرد حامد لک نیز گفت: بازی سختی برای او بود که انجام داد. عملکرد او در نیمه اول عالی بود که با دو سیو خوب ما را در بازی نگه داشت. باید بیشتر تمرین و تمرکز کند و کارش تازه شروع شده است. با تمرینات مداوم می تواند بهتر باشد و از او برای عملکرد و بازی خوبش تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها