کد خبر : 1708203 | 26 شهریور 1399 ساعت 00:56 | 23.1K بازدید | 2 دیدگاه

تیم نویدکیا باید النصر را ببرد!

با شکست سپاهان، وضعیت این تیم در جدول رده بندی گروه C این رقابت ها پیچیده شد.

تیم نویدکیا باید النصر را ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل النصر شکست خورد تا وضعیت این تیم در این گروه از رقابت ها، سخت و پیچیده شود.


با وجود اینکه زردپوشان اصفهانی این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده بودند و توانستند در امارات، با 4 گل از سد العین عبور کنند، اما در دیدارهای دوم و سوم خود با نتایج 3 بر صفر و دو بر صفر مقابل السد قطر و النصر عربستان تن به شکست دادند و اکنون با 3 امتیاز، در رده سوم جدول رده بندی این گروه قرار دارند.


با شکست سه شنبه شب سپاهان در مقابل النصر، کار این تیم برای صعود از گروهش، سخت شد. النصر با 7 امتیاز هم اکنون شانس نخست صعود از گروه C این رقابت هاست و شاگردان محرم نویدکیا در صورتی که 3 روز دیگر و در دیدار دوم خود مقابل النصر موفق به پیروزی نشوند، شانس صعود را تا حدود زیادی از دست خواهند داد.


البته نتایج السد نیز در رتبه نهایی سپاهان تاثیر مستقیمی دارد. چنانچه السد بتواند دیدار دوم خود مقابل العین را با پیروزی پشت سر بگذارد و از سوی مقابل سپاهان در مقابل النصر، امتیاز لازم را کسب نکند، شانس صعود این تیم به کمترین میزان خود خواهد رسید. به هر حال، محرم نویدکیا برای اینکه بتواند آخرین امیدهای تیمش برای صعود از این گروه سخت و دشوار را همچنان حفظ کند، چاره ای جز پیروزی در دیدار روز جمعه در مقابل النصر عربستان ندارد. 


با توجه به اینکه در روز جمعه، دیدار السد و العین قبل از بازی سپاهان و النصر برگزار خواهد شد، زردپوشان با علم به نتیجه آن دیدار، می توانند نوع استراتژی خود را در برابر حریف عربستانی تعیین کنند. پیروزی العین در برابر شاگردان ژاوی و یا حداقل کسب یک مساوی در آن بازی، بهترین خبر ممکن برای اصفهانی ها خواهد بود که در آن صورت سپاهان حتی با تساوی در برابر النصر، می تواند امیدوار به صعود از این گروه باشد به شرط آنکه در 2 دیدار آخر خود در مقابل السد و العین امتیازات لازم را کسب کند.

دیدگاه‌ها