کد خبر : 1708207 | 26 شهریور 1399 ساعت 01:32 | 24.2K بازدید | 5 دیدگاه

دیاباته به دنبال نخستین گل مرحله گروهی

مهاجم اهل مالی استقلال، به تمرین سه شنبه شب این تیم اضافه شد و روحیه بالایی را از خود نشان داد.

دیاباته به دنبال نخستین گل مرحله گروهی

به گزارش "ورزش سه"، تمرین سه شنبه شب استقلالی ها در حالی از ساعت 21:30 به وقت تهران و در زیر نور برگزار شد که شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال، نخستین تمرین خود با این تیم را در قطر، انجام داد.


پس از مرخصی طولانی آقای گل لیگ برتر ایران و عدم حضور او در قطر، بالاخره دیاباته دوشنبه شب خودش را به دوحه رساند و برای اولین بار در جلسه تمرینی استقلال حضور پیدا کرد تا خیال هواداران این تیم و کادرفنی نیز از این بابت راحت شود.

 

1527627


دیاباته که توانست با به ثمر رساندن 15 گل در لیگ نوزدهم، عنوان آقای گلی این رقابت ها را از آن خود کند، اکنون به دنبال نخستین تجربه آسیایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.


هر چند که استقلال برای حضور در دور گروهی این بازی ها، در دو دیدار مقدماتی مقابل تیم های الکویت و الریان قرار گرفت و دیاباته در این دو دیدار موفق شد 3 گل به ثمر برساند، ولی گل های او در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا محسوب نمی شود و اکنون مهاجم تأثیرگذار آبی ها سخت به دنبال نخستین گل خود در این تورنمنت است.


دیاباته که در دیدار برگشت مقابل نفت مسجدسلیمان دچار یک مصدومیت طولانی مدت شد، نتوانست استقلال را در دو دیدار ابتدایی این رقابت ها در مقابل الشرطه و الاهلی همراهی کند که همین غیبت او، منجر به از دست رفتن 5 امتیاز شد و اکنون استقلال برای صعود به عنوان تیم نخست گروه A این رقابت ها، علاوه بر اینکه باید منتظر لغزش الاهلی در برابر الشرطه باشد، خودش نیز در دو دیدار پیش روی کار بسیار سختی در پیش دارد.


شیخ دیاباته که به همراه مهدی قایدی و ارسلان مطهری خط حمله ویرانگری را در تیم استقلال تشکیل داده اند، برای صعود از این گروه، نیاز مبرمی به پیروزی در برابر الشرطه دارند و از این رو آمادگی بالای این سه مهاجم استقلال، می تواند کلید پیروزی شاگردان نامجومطلق در برابر حریف عراقی باشد.

 

دیدگاه‌ها