کد خبر : 1708227 | 26 شهریور 1399 ساعت 10:00 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

کومان: مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

رونالد کومان می‌گوید رابطه خوبی با لیونل مسی دارد و تنشی که اخیراً اتفاق افتاده تنشی در رابطه باشگاه با ستاره آرژانتینی بوده و به او مربوط نمی شده.

کومان: مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا می‌گوید بین او و لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی این تیم هیچ تنش و درگیری ای وجود ندارد. کومان می‌گوید هر اتفاقی که در چند وقت اخیر افتاده بین باشگاه و مسی بوده و به او و رابطه اش با ستاره آرژانتینی ارتباطی نداشته.

 

1527608

 

ماجرای تنش در رابطه مسی و بارسا از آنجا آغاز شد که ستاره آرژانتینی با ارسال فکسی به باشگاه اعلام کرد قصد جدایی دارد. مسی معتقد بود می‌تواند به رایگان از بارسا جدا شود ولی باشگاه کاتالان اعلام کرد بندی که مسی به آن استناد می‌کند منقضی شده و هر تیم خواهان او باید 700 میلیون یورو بابتش بپردازد. این ماجرا چند روزی تنش در بارسا را به اوج رساند ولی مسی در نهایت اعلام کرد تصمیم گرفته در باشگاه ماندگار شود.

 

کومان که بعد از شکست تحقیرآمیز بارسا مقابل بایرن مونیخ جانشین کیکه ستین شده می‌گوید هر درگیری و تنشی در رابطه با مسی بین او و باشگاه است. کومان می‌گوید از زمان اعلام مسی مبنی بر ماندگار شدنش در باشگاه چندین مرتبه با او گفتگو کرده و رابطه خوبی بین او و مسی برقرار است.

 

کومان در گفتگو با فاکس گفت: " تنش بین مسی و بارسا خوب تمام شد. این یک درگیری بین مسی و باشگاه بود. من از آن زمان چندین بار با مسی صحبت کرده ام و از این به بعد هم مثل همیشه صحبت خواهم کرد".

 

1527609

 

سرمربی بارسا در ادامه گفت: " ما داریم برای شروع فصل جدید آماده می شویم و حدس من این است که با همین بازیکنانی که در دوران پیش فصل در اختیار داریم در فصل آینده به میدان خواهیم رفت".

 

 

دیدگاه‌ها