کد خبر : 1708235 | 26 شهریور 1399 ساعت 10:20 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلیپرز ناکام بود؛ لیکرز انتظار ناگتس را می کشد

دنور و بازگشت رویایی برای صعود به فینال

دنور ناگتس که در سری نیمه نهایی کنفرانس غرب 3-1 از کلیپرز عقب افتاده بود، بامداد امروز سری را 4-3 به نفع خود کرد تا حریف لیکرز در فینال لقب بگیرد.

دنور و بازگشت رویایی برای صعود به فینال

به گزارش "ورزش سه"، لس آنجلس لیکرز با داشتن ستاره ای همچون لبرون جیمز چند روزی است در فینال کنفرانس غرب NBA انتظار حریف خود را می کشد؛ حریفی که در نهایت با برگزاری هفتمین دوئل بین تیم های لس آنجلس کلیپرز و دنور ناگتس مشخص شد. 


دنور که تا چند روز قبل سری نیمه نهایی را 3-1 از کلیپرز عقب افتاده بود و کسی فکرش را نمی کرد که بتواند به فینال برسد، در یک بازگشت رویایی سه پیروزی متوالی کسب کرد. آن ها بامداد امروز در بازی هفتم و سرنوشت ساز نیمه نهایی کنفرانس غرب برابر کلیپرز به میدان رفتند و با نتیجه 104 بر 89 به پیروزی رسیدند تا صعود شیرینی را به فینال تجربه کنند.

 

1527619


کلیپرز که در رویای صعود به فینال کنفرانس غرب قرار داشت و تا آستانه آن هم پیش رفت، اسیر انگیزه بازیکنان دنور ناگتس برای رقم زدن یک بازگشت بزرگ شد. 


ستاره های دنور در این بازی برای پیروزی همه کار کردند. نیکولا یوکیچ با ثبت آمار 16 امتیاز، 22 ریباند و 13 پاس منجر به گل تریپل دبل کرد، اما شاید تاثیرگذارتر از او جمال موری بود که توانست 40 امتیاز برای دنور کسب کند. 

 

1527618


جالب اینکه دنور در دور قبلی هم توانسته بود سری 3-1 باخته را با یک بازگشت باورنکردنی 4-3 به سود خود رقم بزند و به نیمه نهایی برسد. حالا دنور تنها تیم تاریخ است که در پلی آف یک فصل دوبار‌ سری که 3-1 عقب افتاده بود را با پیروزی به پایان می رساند. 


لس آنجلس لیکرز حالا انتظار این تیم غیرقابل پیش بینی را در فینال کنفرانس غرب NBA می کشد.

دیدگاه‌ها