کد خبر : 1708240 | 26 شهریور 1399 ساعت 10:31 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: امیدوارم بهترین نتیجه را در آسیا بگیریم

کاپیتان تیم هندبال جوانان گفت: امیدوارم جواب خوبی به نتیجه تلاش‌های مسئولین فدراسیون در مسابقات قهرمانی آسیا بدهیم.

شجاعی: امیدوارم بهترین نتیجه را در آسیا بگیریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا شجاعی در حاشیه تمرین تیم هندبال جوانان اظهار داشت: تمرینات تیم ملی از یک هفته گذشته آغاز شده است. مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی اواخر اسفند برگزار می‌شود و امیدوارم جواب تلاش فدراسیون را بدهیم. مسئولین فدراسیون تلاش کردند و مجوز  برگزاری اردو را گرفتند. خوشبختانه تلاش و اصرار پاکدل برای کسب مجوز نتیجه داد.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات گفت: قبل از تمرین با ماسک هستیم و موقع بازی به‌ علت تعرق ماسک‌ها مرطوب می‌شود و باید آنها را برداریم. قبل از حضور در اردو تست کرونا دادیم و با بررسی دکتر جهانی مجوز تمرین در تیم را گرفتیم.

 

کاپیتان تیم هندبال جوانان کشورمان در پاسخ به این سوال که تا قبل از شروع اردو، تمرین داشته‌اید، گفت: ما قبل از اردو تمرین داشتیم و در فضای مجازی با مربیان در ارتباط بودیم و از آنها برنامه می‌گرفتیم و گزارش هفتگی می‌دادیم.

وی در خصوص پیش‌بینی مسابقات جوانان آسیا گفت: در دوره قبل و در مسابقات اردن پنجم شدیم الان در حال آنالیز حریفان هستیم‌ و از میزبانی استفاده می کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم. ظهرابی، سرمربی تیم نیز کاپیتان تیم ملی بوده و تمام‌تجربه خود را در اختیار ما قرار داده است.

دیدگاه‌ها