کد خبر : 1708243 | 26 شهریور 1399 ساعت 10:50 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

کومان تکذیب کرد: از دیپای خبری نیست

رونالد کومان سرمربی بارسا درباره شایعات انتقال ممفیس دیپای به این تیم می‌گوید بارسا پیش از جذب دیپای باید بازیکن بفروشد تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

کومان تکذیب کرد: از دیپای خبری نیست

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در پاسخ به شایعات اخیر مبنی بر انتقال ممفیس دیپای ستاره هموطنش از لیون به بارسا گفت بلوگرانا قبل از اینکه بتواند او را به خدمت بگیرد باید بازیکن بفروشد. کومان همچنین گفت انتظار دارد تیمش فصل را بدون بازیکنی جدید شروع کند.

 

1527629

 

رئیس باشگاه لیون هم در روزهای اخیر گفته بود بارسلونا به دلیل بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا قادر به پرداخت مبلغ مد نظر این باشگاه فرانسوی برای خرید ممفیس دیپای نیست.

 

کومان در گفتگو با فاکس اسپورتز هلند در پاسخ به شایعات اخیر درباره انتقال 25 میلیون یورویی دیپای به نوکمپ گفت: " برای اینکه دیپای به بارسا بیاید قبلش باید باشگاه بازیکن بفروشد".

 

1523573

 

سرمربی هلندی بارسا در پاسخ به شایعات اخیر درباره چند بازیکن دیگر مثل جورجینیو واینالدوم و تیاگو آلاکانتارا و پیوستن آنها به بارسا گفت: " ما داریم برای شروع فصل جدید آماده می‌شویم و اتقاد من این است که با همین بازیکنانی که الان در اردوی پیش فصل حضور دارند فصل جدید را شروع خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها