کد خبر : 1708244 | 26 شهریور 1399 ساعت 10:45 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

قرار فکری و بازیکنان جدید؛ 17 استادیوم کارگران

از دست دادن این همه بازیکن آنهم بازیکنان کلیدی می توانست برای هر مربی ای هراس انگیز باشد اما محمود فکری امیدوار به ساختن نساجی جدید است؛ تیمی که همانند فصل گذشته خوب نتیجه بگیرد.

قرار فکری و بازیکنان جدید؛ 17 استادیوم کارگران 

به گزارش "ورزش سه"، شاید از نگاه برخی بهترین تصمیم برای محمود فکری بعد از جدایی نزدیک به یک تیم از نساجی این بود که با یک پیامک خداحافظی کند؛ به خصوص که یک تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی البته نه استقلال با او مذاکره کردند اما سرمربی مازنی تیم نساجی تصمیم گرفت به قرارداد خود با تیم زادگاهش پایبند باشد و یک چالش جدید را تجربه کند. و این البته به سود اوست. او اگر موفق به ساختن یک تیم جدید و نتیجه گرا شود در ادامه مربیگری بیشتر مورد توجه باشگاه ها قرار خواهد گرفت و از همه مهمتر برای هدایت تیم های بزرگی چون استقلال باتجربه تر خواهد شد. 

 

نساجی و محمود فکری امروز شروع دوباره ای خواهند داشت. سرمربی تیم نساجی که در هفته های پایانی لیگ برتر اصلا و اصلا از مصدومیت بازیکنانش حرف نزد تا به نیروهایی که در اختیار دارد بهاء دهد این بار هم به خاطر جدایی طلبان زانوی غم بغل نگرفته تا اعتمادش را نسبت به بازیکنانی که جذب کرده نشان دهد و با آنها یک نساجی جدید بسازد. تیمی که محمود فکری با آنها در 10 هفته پایانی لیگ برتر در برابر تیم های بزرگ عرض اندام کرد همان تیمی بود که پیش از آمدن او خوب نتیجه نمی گرفت و این بهترین بهانه برای محمود فکری برای ساختن یک تیم جدید است؛ البته او در مصاحبه هایی که داشته به این نکته اشاره کرده نیاز به زمان دارد تا یک تیم جدید بسازد و تماشاگران تیم باید حامی و همراه او باشند و انتظاری که از تیم جدید دارند، منطقی باشد. 

 

و البته گلایه ای بابت جدا شده ها نه به رضا حدادیان مالک تیم است و نه علی امیری مدیر عامل باشگاه. آنها برای حفظ بازیکنان تلاش کردند اما قراردادها در ابتدای فصل و در زمانی که تیم از سوی صنیعی فر و رضا حدادیان واگذار شده بود همه یکساله بسته شده بود و از سویی پیشنهاداتی که به بازیکنان این تیم در روزهای اخیر شد همه میلیاردی بود. پول هایی که نساجی قادر به پرداخت آن نیست. بهترین تصمیم ساختن یک تیم جدید بود که از محمود فکری و تا مدیران تیم همه در این راستا حرکت کردند. 

 

و امروز محمود فکری و تیم جدیدش با امید استارت خواهند زد تا نساجی گذشته را تشکیل دهند. و حتی شاید یک تیم قوی تر. به هر صورت در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها