کد خبر : 1708252 | 26 شهریور 1399 ساعت 11:30 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون فرانسه مطرح کرد

ادعای عجیب در فرانسه: نژادپرستی وجود ندارد!

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در پاسخ به ادعاهای نیمار، در ادعایی عجیب گفت در فوتبال نژادپرستی وجود ندارد.

ادعای عجیب در فرانسه: نژادپرستی وجود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، نوئل لوگرت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در واکنش به ادعاهای نیمار مبنی بر اینکه در جریان دیدار PSG مقابل مارسی، آلوارو گونزالس بازیکن حریف به او توهین نژادی کرده، ادعایی عجیب مطرح کرد و گفت در فوتبال نژادپرستی وجود ندارد.

 

1527640

 

در جریان دیدار روز یکشنبه دو تیم نیمار به دلیل ضربه زدن به سر گونزالس با دست از زمین اخراج شد ولی بعد از بازی با خشم بسیار مدعی شد بازیکن مارسی به او توهین نژادی کرده. نیمار البته بعداً از اقدام خود عذرخواهی کرده و گفت مرتکب رفتاری احمقانه شده.

 

1527194

 

اما آنچه این ماجرا را دوباره در معرض توجه قرار داد صحبتهای نوئل لوگرت رئیس فدراسیون فرانسه درباره آن بود. لوگرت در واکنش به ماجرای نیمار و بازیکن مارسی گفت موضوع نژادپرستی در فوتبال بیشتر از آنچه در واقعیت هست بزرگنمایی شده. او همچنین به عنوان مثالی برای تایید حرف خود به تشویق بازیکنان سیاهپوست از سوی تماشاچی‌ها بعد از گلزنی‌هایشان اشاره کرد!

 

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفت: وقتی یک بازیکن سیاهپوست گل می‌زند کل استادیوم به هوا می پرد و شادی می‌کند. این پدیده نژادپرستی به طور کل در ورزش و به طور خاص در فوتبال وجود ندارد یا به ندرت پیدا می‌شود".

 

1527639

 

نوئل لوگرت در ادامه گفت: " بازی PSG و مارسی بازی‌ای است که کل فرانسه نگاهش می‌کند. این بازی پایان بدی داشت و رفتار بازیکنان قابل دفاع نبود. ما این را تقبیح می کنیم. آنها بر اعصاب شان مسلط نبودند و عملکردشان در سطح انتظارها نبود".

 

 

دیدگاه‌ها