کد خبر : 1708259 | 26 شهریور 1399 ساعت 12:08 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقض پروتکل کرونا با پرتاب آب دهان

خطر جدید برای PSG؛ تصاویری که دی‌ماریا را لو داد

تصاویر جدید نشان می‌دهد آنخل دی ماریا ستاره PSG در دیدار مقابل مارسی واقعاً به سمت آلوارو گونزالس آب دهان پرتاب کرده و این نقض پروتکل‌های کرونایی بوده.

خطر جدید برای PSG؛ تصاویری که دی‌ماریا را لو داد

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر جدید منتشر شده از دیدار جنجالی PSG و مارسی در لیگ1 فرانسه نشان می‌دهد ادعای مارسی درست بوده و آنخل دی ماریا بازیکن پاری سن ژرمن در جریان بازی به سمت آلوارو گونزالس آب دهان پرتاب کرده. انجام چنین حرکتی که در دوران حاضر نقض پروتکل‌های کرونا به حساب آمده و بسیار خطرناک است می‌تواند دی ماریا را با محرومیت طولانی مدت مواجه کند.

 

در جریان بازی نیمار ستاره PSG، گونزالس را متهم کرد که به او توهین نژادپرستانه کرده. نیمار در نهایت با او درگیر شده و به همین خاطر اخراج شد. باشگاه مارسی هم از بازیکنش دفاع کرد و گفت او نژادپرست نیست. اما گونزالس در پایان بازی به خبرنگاران گفت آنخل دی ماریا بازیکن PSG در جریان بازی به طرف او آب دهان پرتاب کرده است.

 

1527661

 

حالا تصاویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد ادعای گونزالس درست بوده. در این تصاویر آهسته مشخص است که دی ماریا به سمت آلوارو گونزالس که از او دور می‌شود آب دهان پرتاب می‌کند. گونزالس از این حرکت خشمگین شده و بر سر دی ماریا فریاد می کشد.

 

1527663

 

پاسکال گاریبیان مدیر فنی کمیته داوری لیگ فرانسه می‌گوید VAR در همان لحظه نمی توانسته این صحنه را شکار کند و حالا با جستجوی تصاویر مختلف مشخص است که چنین اتفاقی در زمین افتاده.

 

با مطرح شدن این تصاویر جدید انتظار می‌رود کمیته انضباطی لیگ1 فرانسه درباره اتفاق تحقیق کند. در صورت اثبات چنین حرکتی از سوی دی ماریا او احتمالاً با جریمه سنگین مواجه خواهد شد و ممکن است تا شش ماه از حضور در میادین منع شود.

 

1527662

 

البته با توجه به اینکه در وضعیت فعلی پرتاب آب دهان نقض جدی پروتکل‌های کرونایی است در نتیجه ستاره آرژانتینی ممکن است با مجازاتی سنگین‌تر از مجازات فوتبالی مواجه شود.

 

البته دی ماریا تنها بازیکن پاریسی نیست که با خطر جریمه و مجازات سنگین روبرو است. نیمار هم به دلیل تنشی که در جریان بازی بوجود آورده و ضربه ای که به پشت سر گونزالس زده ممکن است با محرومیت مواجه شود و این خبری است که پاری سن ژرمن را نگران کرده است. کمیته انضباطی قرار است به ماجرای درگیری نیمار و بازیکن مارسی هم رسیدگی کند.

 

 

دیدگاه‌ها