کد خبر : 1708261 | 26 شهریور 1399 ساعت 12:04 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس به دنبال فسخ قرارداد با هافبک آلمانی

یوونتوس به دنبال توافق با سامی خدیرا برای فسخ قرارداد با رضایت متقابل در روزهای پیش رو است.

یوونتوس به دنبال فسخ قرارداد با هافبک آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، سامی خدیرا این هفته به تمرینات یوونتوس بازگشته، اما به نظر می رسد بیانکونری دیگر علاقه ای به ماندن او ندارد و به دنبال توافق با این هافبک آلمانی برای فسخ قرارداد با رضایت متقابل در روزهای پیش رو هستند. آندره پیرلو تمایلی به استفاده از او در ترکیب تیمش در فصل پیش رو ندارد و این تصمیم قطعی است.

 

1457148

 

سامی خدیرا در سالهای حضور در یوونتوس بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داد و این باشگاه به علت مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا به دنبال کاهش دستمزدها برای فصل بعد است و لزومی به حفظ سامی خدیرا نمی بیند. البته این هافبک باتجربه یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، اما اسکای اسپورتس مدعی شد باشگاه ایتالیایی امیدوار به توافق با او برای فسخ زودهنگام قرارداد خواهد بود.

 

البته سامی خدیرا اخیرا با آمادگی در تمرینات حاضر شده و روند مصدومیت را سپری کرده، اما این اتفاق نیز نظر آندره پیرلو را تغییر نخواهد داد و دوران پنج ساله حضور او در تورین قطعا به زودی به اتمام خواهد رسید. خدیرا 5 سال پیش با انتقالی رایگان از رئال مادرید راهی یوونتوس شد و در این سالها 145 بار نیز برای یوونتوس بازی کرد.

دیدگاه‌ها