کد خبر : 1708274 | 26 شهریور 1399 ساعت 13:14 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا:

اوبامیانگ رهبر پروژه آرسنال است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از تمدید قرارداد این باشگاه با پیر آمریک اوبامیانگ ابراز رضایت کرده است.

اوبامیانگ رهبر پروژه آرسنال است


به گزارش "ورزش سه"، با ورود میکل آرتتا به رختکن آرسنال، شرایط این تیم تغییر کرده و این باشگاه در چند ماه اخیر موفق به فتح دو جام شده است. گرچه به نظر می رسید اوبامیانگ قصد دارد لندن را ترک کند، اما او دیروز رسما قراردادش را تمدید کرد و میکل آرتتا نیز این ستاره گابنی را رهبر تیمش درون زمین توصیف کرده است.

 

1527672

 

میکل آرتتا گفت: "برای ما مهم بود که پیر آمریک اوبامیانگ برای فصول بعدی نیز در ترکیب آرسنال باقی بماند، زیرا او یک بازیکن بزرگ با قدرت ذهنی فوق العاده ای است. اوبامیانگ کمترین زمان ممکگن برای به ثمر رساندن 50 گل برای آرسنال را نیاز داشته و همین کارنامه گویای همه چیز در مورد این بازیکن و سبک کارش در میدان است. اوبامیانگ رهبر مهمی در ترکیب آرسنال بوده و بخش مهمی از پروژه ای که ما در حال کار کردن روی آن هستیم محسوب می شود. اوبامیانگ قصد دارد در بین بهترین بازیکنان جهان جای داشته و نام بزرگی از خود در فوتبال بر جای گذارد. از نظر من او می تواند در ترکیب آرسنال به چنین هدفی دست یابد."

 

ادو، مدیر فنی آرسنال نیز در این رابطه گفت: "بدیهی است که اوبامیانگ بخش بسیار مهمی از تیم است، بنابراین همه ما خوشحالیم که او در آینده نیز در آرسنال خواهد ماند. حضور اوبامیانگ یک مزیت بزرگ برای همه شامل هواداران، هم تیمی ها و کادر فنی است."

دیدگاه‌ها