کد خبر : 1708275 | 26 شهریور 1399 ساعت 12:48 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

توهین قدیمی به ونگر؛ بلای جان ستاره مد نظر آرسنال

چند توییت قدیمی دروازه‌بان ایسلندی که آرسنال قصد جذبش را دارد و در آنها به آرسن ونگر توهین شده برای این سنگربان ایسلندی دردسرساز شده است.

توهین قدیمی به ونگر؛ بلای جان ستاره مد نظر آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رونار الکس رونارسون دروازه‌بان تیم ملی ایسلند مورد توجه آرسنال قرار دارد و توپچی‌ها قصد دارند او را به جای امیلیانو مارتینز که این تیم را ترک کرده به خدمت بگیرند. اما در حالیکه به نظر می‌رسید رونارسون به زودی به آرسنال می‌پیوندد توییت‌های قدیمی از او منتشر شد که برایش دردسرساز شده است. توییتهایی که رونارسون در آنها به آرسن ونگر سرمربی قدیمی توپچیها توهین کرده و حتی از او به عنوان کودن‌ترین آدم دنیا یاد کرده.

 

1527686

 

رونارسون که از دروازه تیم ملی ایسلند محافظت می‌کند در باشگاه فرانسوی دیژون حضور دارد. درحالیکه به نظر می‌رسید انتقال او به آرسنال ظرف روزهای آینده انجام شود پیدا کردن توییت هایی توهین آمیز به آرسن ونگر از طرف او حالا ماجرا را پیچیده کرده. آرسن ونگر بین هواداران آرسنال از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

1527688

 

در اولین توییت رونارسون که تاریخ 21 آوریل را دارد او به زبان ایسلندی نوشته: " این ونگر ابله است". این توییت بعد از یک دربی لندن منتشر شده که آرسنال با هدایت ونگر ابتدا 3-1 از تاتنهام جلو افتاده و سپس به تساوی 3-3 رضایت داده بود.

 

1527689

 

در توییت دوم که در ماه ژوئن منتشر شده او نوشته: " آرسن ونگر بدون شک کودن ترین انسان روی زمین است". مشخص نیست در ماه ژوئن چه چیزی رونارسون را ناراحت کرده و باعث توهین او به ونگر شده است. شاید علت این باشد که کمی قبل از آرسنال سسک فابرگاس را به بارسلونا فروخته بود.

 

1527687

 

رونارسون زمانی که متوجه شده بود آرسنال قصد جذبش را دارد این توییتهای قدیمی را پاک کرده بود ولی برخی از هواداران آرسنال به هر تقدیر به این توییتها دسترسی پیدا کردند. حالا گروه بزرگی از هواداران آرسنال می‌گویند دروازه بان ایسلندی به خاطر توهین‌هایش به ونگر نباید جذب شود.

 

 

دیدگاه‌ها