کد خبر : 1708279 | 26 شهریور 1399 ساعت 12:52 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب؛ بازگشت تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی

کشورهای توسعه یافته در حال برنامه ریزی برای بازگرداندن تماشاگران به سکوها هستند. این دوباره به بازی های فوتبال جذابیت می دهد و از همه مهمتر جلوی افزایش زیان باشگاه ها را می گیرد.

خبر خوب؛ بازگشت تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دورتمند اعلام کرده است در فصل پیش روی بوندس لیگا برای اسکان 10 هزار تماشاگر در استادیوم اختصاصی اش برنامه ریزی خواهد کرد؛ تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی و با یک سری محدودیت در استادیوم مستقر خواهند شد و قرار است استادیوم پیش از حضور تماشاگران هم ضد عفونی شود. با وجود اینکه وزارت بهداشت آلمان اعلام کرده بود فصل جدید بوندس لیگا باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود مدیران برگزاری بوندس لیگا اعلام کردند که مجوز حضور تماشاگران در استادیوم برای باشگاه دورتموند صادر شده است. 

 

بازگشت تماشاگران به سکوها مورد تایید فیفا است. رییس فدراسیون فوتبال جهان در آخرین پیامی که چند ماه پیش منتشر کرده بود خطاب به فدراسیون های ملی گفته بود فوتبال بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد و بهتر است فدراسیون های ملی بعد از هماهنگی با وزارت بهداشت کشور خود برای بازگرداندن تماشاگر برنامه ریزی کنند. 

 

بازگشت تماشاگر به سکوها در کشورهای اروپایی بدون شک می تواند یک خبر خوش برای فوتبال ایران هم باشد چون سازمان لیگ از اقدامات جهانی برای برگزاری مسابقات فوتبال در دوران کرونا الگوبرداری خواهد کرد و برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر در فصلی که گذشت بر همین مبنا بود. در حالی که برخی از کشورهای آسیایی در دوران کرونا لیگ خود را تعطیل کردند.

دیدگاه‌ها