کد خبر : 1708282 | 26 شهریور 1399 ساعت 13:08 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان از همان خورد که می‌ترسید !

ویتوریا برنده جنگ با مربی سپاهان بر سر عبدالرزاق

کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم النصر و سپاهان جایی برای صحبت مربیان دو تیم برسر توانایی های عبدالرزاق حمدالله بود.

ویتوریا برنده جنگ با مربی سپاهان بر سر عبدالرزاق

به گزارش "ورزش سه"، کنفرانسهای خبری پیش از بازی محفلی برای مربیان دو تیم به شمار می‌رود که می‌توانند از طریق آن نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار بدهند و این موضوع وقتی بیشتر نمایان می‌شود که به کنفرانس‌های خبری مربیان بزرگی نظیر گوآردیولا، مورینیو، کلوپ و .. نگاهی بیاندازیم.


در دیدار سپاهان و النصر هم ماجرا غیر از این نبود. مجتبی توتونی که دستیاری محرم نویدکیا را قبول کرده و مدرس فیفا و کفدراسیون فوتبال آسیا هم به شمار می‌رود، در بخشی از صحبت هایش به یکی از مهم ترین بازیکنان جام یعنی حمدالله عبدالرزاق اشاره کرد و تاکید کرد برای کنترل این مهاجم مراکشی تیم فوتبال النصر که توانسته آمارهای بسیار قابل توجهی را به نام خودش ثبت کند، در تاکتیک طلایی پوشان برنامه تهیه شده است و نگرانی‌ای بابت این بازیکن در اردوی تیم وجود ندارد.


در سوی مقابل سرمربی پرتغالی النصر عربستان در واکنش به اظهار نظر سرمربی سپاهان که گفته بود تیمش راه متوقف کردن عبدالرزاق حمد الله بهترین گلزن النصر را بلد است، اینطور حرف زد:« همه می دانند که من در مورد صحبت های مربی دیگر توضیحی نمی دهم؛ ما به یک یا دو بازیکن متکی نیستیم و با تکیه بر همه بازیکنان برای کسب نتیجه تلاش می‌کنیم.»


سپاهان شب گذشته در شرایطی برابر النصر بازی را واگذار کرد که گل اول بازی روی ضربه تیزهوشانه و هنرمندانه عبدالرزاق حمدالله در میان مهاجمین خودی و مدافعین سپاهان زده و گل دوم هم با فرصت طلبی این بازیکن روی اشتباه عزت پورقاز وارد دروازه نیازمند شد.
البته که یک کنفرانس خبری پیش از بازی دیگر برابر توتونی که به دلیل داشتن مدرک A آسیا به جای محرم در نشست ها خبری شرکت می کند و روی ویتوریا در راه است و باید دید بار دیگر این دو مربی بار دیگر به صحبت در مورد یکدیگر و بازیکنان تاثیرگذار دیدار برگشت خواهند پرداخت یا موضع دیگری را انتخاب خواهند کرد. البته که در دیدار پیش رو این ویتوریا است که باید زودتر از توتونی در نشست خبری پیش از بازی شرکت کند.

دیدگاه‌ها