کد خبر : 1708284 | 26 شهریور 1399 ساعت 13:10 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ تمام‌عیار در بایرن؛ آلابا کوتاه نمی‌آید

در بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد داوید آلابا مدافع اتریشی این تیم تنشی بزرگ بوجود آمده و آلابا حاضر نیست در مقابل اصرار باشگاه کوتاه بیاید.

جنگ تمام‌عیار در بایرن؛ آلابا کوتاه نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ که 12 فصل است پیراهن این تیم را می پوشد و از قرارداد فعلی اش یک سال باقی مانده این روزها در نبردی تمام عیار با باشگاه وارد شده است.

 

1527696

 

نقطه شروع تنش در رابطه آلابا و بایرن از تردیدهای او در تمدید قراردادش آغاز شد و با اظهارنظرهای تند بین پدر و ایجنت آلابا از یک سو و اولی هوینس رئیس افتخاری بایرن مونیخ به اوج رسیده است.

 

هوینس مدعی شد علت تمدید نشدن قرارداد آلابا این بوده که ایجنت او پینی زاهاوی خواهان دستمزدی بسیار بالا شده. هوینس گفت زاهاوی خواهان 10 تا 20 میلیون یورو کمیسیون شده و از او به عنوان "پیرانای حریص" یاد کرد.

 

زاهاوی به این حرفهای هوینس واکنش نشان داده و گفت هرگز با بایرن در مورد مبالغ مشخص صحبت نکرده و تنها گفته که کمیسیون او باید در حد نرمال برای چنین قراردادهایی باشد.

 

1507910

 

هوینس دوباره به زاهاوی پاسخ داد و از آلابا خواست ایجنتش را اخراج کند چرا که بیش از حد تحت تاثیر او قرار گرفته. بعد از آن نوبت به پدر آلابا رسید که در یک مصاحبه هوینس را به دروغ پراکنی متهم کرده و بگوید: " من از بایرن انتظار نداشتم که به صورت عمومی راجع به دستمزد و کمیسیون دروغهای کثیف بگویند".

 

آلابا این روزها خود را در شرایطی دشوار و پرتنش می بیند که سابقه روبرو شدن با آن را ندارد. این در حالی است که پیش از شروع این تنشها به نظر می‌رسید او به امضای قرارداد جدید با بایرن بسیار نزدیک شده است.

 

 

دیدگاه‌ها