کد خبر : 1708289 | 26 شهریور 1399 ساعت 13:24 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

لائوتارو نه، بارسلونا به دنبال دیگر ستاره اینتر!

روملو لوکاکو، ستاره گلزن اینتر اولین نام در لیست خرید رونالد کومان در بارسلونا بوده است.

لائوتارو نه، بارسلونا به دنبال دیگر ستاره اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در همان بدو ورود به رختکن بارسلونا به لوییس سوارز اعلام کرد علاقه ای به همکاری با او برای فصل بعد ندارد و مشخص یود که بارسا به دنبال یک مهاجم جدید است. Esport3 فاش کرد گزینه اول رونالد کومان ستاره بلژیکی اینتر یعنی روملو لوکاکو بوده و سرمربی هلندی به گروه مدیریتی بارسا نام روملو لوکاکو را به عنوان گزینه اول خود برای تقویت خط حمله پیشنهاد داده است.

 

1527699

 

البته به نظر می رسد خیلی زود اخباری ناامید کننده به رونالد کومان رسیده و مدیران باشگاه به او اعلام کرده اند به علت شرایط دشوار مالی و بحران های ناشی از شیوع ویروس کرونا، امکان چنین خرید گرانقیمتی وجود ندارد و نمی توان روملو لوکاکو را از اینتر جذب کرد.

 

رونالد کومان در فصل 17-2016 روی نیمکت اورتون هدایت روملو لوکاکو را بر عهده داشته و از خصوصیات این بازیکن باخبر است. ستاره بلژیکی تابستان سال گذشته و با مبلغ 65 میلیون پوند به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاریخ اینتر راهی سن سیرو شد و در فصل اول به قدری فوق العاده کار کرد که بعید بود مدیران باشگاه ایتالیایی تحت هیچ شرایطی مجوز جدایی او را صادر کنند. جالب اینجاست بارسلونا در ماه های اخیر بارها برای خرید دیگر مهاجم اینتر یعنی لائوتارو مارتینز نیز اقدام کرده بود که آن پروژه نیز سرانجام موفقی نداشت.

دیدگاه‌ها