کد خبر : 1708308 | 26 شهریور 1399 ساعت 14:30 | 31.1K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیس چوب کارهای انصاری فرد را می‌خورد؛

انتظاری: چرا علی علیپور را در تیم نگه نداشتید؟

سهراب انتظاری اظهاراتی تند را درباره مدیران باشگاه پرسپولیس به زبان آورده است.

انتظاری: چرا علی علیپور را در تیم نگه نداشتید؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با گل دقایقی پایانی شجاع خلیل زاده التعاون را شکست داد تا به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود. سهراب انتظاری پیشکسوت این تیم و مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس، در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت، درباره این مسابقه عنوان کرد: «در بازی ای که ما دیشب دیدیم، التعاون تیم خیلی قدرتمندی نبود که ما انقدر کارمان گره بخورد و می‌توانستیم راحت‌تر با شرایط بهتر ببریم اما باتوجه به یکسری تحولاتی که پرسپولیس داشت و جدایی چند بازیکن، طبیعی بود که این شرایط پیش بیاید و ناهماهنگی باشد. ۴-۵ نفر از بازیکنان جدید در تیم حضور داشتند و طبیعی است که نتوانند جای علیپور و ترابی را پر کنند.»

 

او درباره خریدهای جدید گفت: «عیسی آل کثیر و بقیه خریدها در تیم خودشان بازیکنان خوبی بودند. اما باید به آن ها زمان بدهیم، پرسپولیس با دیگر تیم ها فرق می‌کند و بایستی یک مقدار زمان بگذرد تا درباره این عزیزان صحبت کنیم. امیدوارم این ها خریدهای خوبی باشند. من یک انتقادی هم کنم، فوروارد یک پست حساسی است و بازیکنی که جذب کرده‌اند ۳۱-۳۲ سال دارد و شاید توان لازم را نداشته باشد. قطعا در آینده تیم آسیب می‌بیند و اساسا ببینید که میانگین سنی مهاجمان ما بالای ۳۰ سال است؛ هم وحید امیری و هم عیسی آل کثیر.»

وی افزود: «خیلی سخت است که با این تیم به لیگ و جام حذفی برویم و از نظر من، باید یک مهاجم خوب بخریم. من فکر کنم خلا یک مهاجم دیشب هم دیده می‌شد و پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ نیاز دارد. من این ها را برای صلاح باشگاه میگویم و امیدوارم فکری به حال تیم کنند.»

مهاجم اسبق قرمزها درباره وضعیت این باشگاه توضیح داد: «متأسفانه اصلا نمیدانم در باشگاه چه خبر است، هیچ کدام از مدیران با پرسپولیس صداقت ندارند.  آقای انصاری فرد بلایی به جان پرسپولیس انداخته که تا سال ها پرسپولیس چوبش را خواهد خورد، آقای رسول پناه هم که کاملا نشان داده‌اند هیچ چیز از مدیریت فوتبال نمی‌دانند.»

انتظاری در ادامه اضافه کرد: «قرارداد علیپور تمام شد و خودش حسن نیتش را ثابت کرد و رفت باشگاه. من از این اتفاق تعجب کردم که گفت من اولویتم پرسپولیس است. گفت این چند سال هیچ پولی نگرفتم الان می‌خواهید چه کار کنید؟ گفتند جمع کن برو! آقایان این بازیکن به درد ما می‌خورد، گلزن و هماهنگ بود.»

او در مورد ترابی نظرش را به این شکل گفت: «به مهدی ترابی هم میگویم، زمان مثل برق و باد می‌گذرد. ما یک چیز قانون داریم و یک چیز عرف، قانون گفت تو می‌توانستی بروی اما عرف این بود که در حق هواداران پرسپولیس جفا کنی. فوتبال و قهرمانی تمام می‌شود اما بعد از آن درباره تو چه میگویند؟»

 

سهراب انتظاری با اشاره به قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: «ما بازیکن مدرسه فوتبال هم اینطور قرارداد نمیبندیم. آقای رسول پناه، اصلا انصاری فرد هیچی. شما چرا حقوق او را پرداخت نکردید که حداقل از کنارش درآمدزایی کنید؟ اگر ۸ درصد را پرداخت می‌کردید می‌توانستید با پولش علیپور را نگه دارید.»

پیشکسوت سرخ ها درباره مدیریت انصاری فرد و رسول پناه توضیح داد: «من با آقای انصاری فرد در پرسپولیس و راه آهن کار کردم، من همان موقع که آمد گفتم بزرگترین اشتباه وزارت ورزش این بود که انصاری فرد را آورد. او میخواست مثل قبل کدخدا منشانه کار کند اما دوره این کارها گذشته است. انصاری فرد هیچ کاری بلد نیست و باشگاه را گوشت قربانی کرد. الان هم معلوم نیست کجاست و چرا جواب نمی‌دهد؛ درباره استوکس توضیح بدهید و درباره بقیه بازیکنان. در برنامه فوتبال برتر که آقای رسول پناه آمد صحبت کرد، فهمیدم هیچ چیزی از فوتبال نمی‌داند. این هوادار گناه دارد، این هوادار زندگی اش پرسپولیس است.»

وی راجع به احتمال صعود پرسپولیس هم اظهار داشت: «به نظر من شرایط سخت است، باید واقعیت را بگوییم. مهدی ترابی و علی علیپور و بیرانوند باعث می‌شدند که کفه ترازو به نفع پرسپولیس باشد. دیروز ۵-۶ بازیکن بازی کردند و یک مقدار هم سردرگم بودیم که در نیمه دوم بهتر شدیم. من فکر کنم یک مقدار به چالش بیفتیم.»

 

سهراب انتظاری در پایان این مصاحبه گفت: «علیپور شش سال برای تیم زحمت کشید، دمش گرم. علیپور مرد بود و مردانگی‌اش را ثابت کرد. قراردادش تمام شد و گفت آمده ام که صحبت کنیم، چرا او را نگه نداشتید؟ خدا آخر عاقبت پرسپولیس را خیر کند. پرسپولیس فقط اسم دارد و هوادار. این تیم نباید مشکلی داشته باشد چون پرسپولیس بیشترین میزان هوادار را دارد؛ هیچ تیمی در دنیا ۴۰ میلیون هوادار ندارد! پرسپولیس دارد دست و پا می‌زند و غرق می‌شود به. آقای رسول پناه می‌گوید درست می‌شود؛ چه چیزی درست می‌شود؟!»

دیدگاه‌ها