کد خبر : 1708313 | 26 شهریور 1399 ساعت 14:20 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

اولین شگفتی چمپیونزلیگ؛ بنفیکا از خودی خورد

نایب قهرمان پرتغال با گلی که از بازیکن سابق خود دریافت کرد، خیلی زود از لیگ قهرمانان کنار رفت.

اولین شگفتی چمپیونزلیگ؛ بنفیکا از خودی خورد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب ترین اتفاقات لیگ قهرمانان فصل جاری حذف بنفیکا در دور پلی آف بود. نایب قهرمان پرتغال نتوانست به دور گروهی این رقابت ها راه پیدا کند و با شکست 2-1 از پائوک یونان راهی لیگ اروپا شد.

 

 

1527718

 

 

سرخپوشان لیسبون که به تازگی ژرژ  ژسوس را بار دیگر به عنوان مربی در اختیار دارند، با شکست عجیب از تیم یونانی خیلی زود از لیگ قهرمانان کنار رفتند تا همچنان اسیر نفرین بلا گوتمان باشند. مربی ای که 58 سال پیش و پس از برکناری از بنفیکا گفته بود این تیم 100 سال دیگر هم نمی تواند قهرمان یک رقابت مهم اروپایی شود.

 

 

1527716

 

 

بدتر اینکه حذف بنفیکا توسط یک بازیکن خاص رقم خورد. آندری زیوکوویچ که به تازگی بنفیکا با او فسخ قرارداد کرده بود، با پیراهن پائوک گل برتری یونانی ها را به بنفیکا زد تا تیم سابق خود را از لیگ قهرمانان حذف کرده و انتقام خود را به این شکل بگیرد.

زیوکوویچ در طول 4 فصل بازی برای بنفیکا به تدریج جایگاه اصلی خود را از دست داد و پس از اینکه فصل گذشته تنها در سه بازی به میدان رفت، از سوی باشگاه کنار گذاشته شد. او به درخواست آبل فریرا مربی پائوک راهی این تیم شد و تیم سابق خود را از لیگ قهرمانان حذف کرد.

 

دیدگاه‌ها