کد خبر : 1708329 | 26 شهریور 1399 ساعت 15:47 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی الشرطه: دیدار با استقلال تکلیف صعود را روشن میکند

سرمربی تیم الشرطه عراق تأیید کرد که تیمش آماده است فردا عصر در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود.

سرمربی الشرطه: دیدار با استقلال تکلیف صعود را روشن میکند

به گزارش "ورزش سه"، پس از انصراف الوحده امارات از گروه نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اکنون کار استقلال و الشرطه برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها آسان شده است.


عبدالغنی شهد سرمربی الشرطه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش در مقابل الاهلی گفت: روند ریکاوری بازیکنان به خوبی پیش رفته است و امکان انجام 5 تعویض در مسابقات وجود دارد که این مسئله به ما کمک می کند. ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز، به مصاف الاهلی خواهیم رفت.


وی افزود: دیدار بعدی ما با استقلال ایران عامل تعیین کننده ای برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات است.


شهد در مورد حضور تیم های عراقی در این مسابقات گفت: به خاطر دارم در سال 2007 تیم های نجف و الزورا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت داشتند و آنها عملکرد خوبی از خود نشان دادند. ما هنوز به دنبال صعود از این گروه هستیم هستیم و باید در دیدار فردا، الاهلی را شکست دهیم.


عبدالغنی شهد اظهار داشت که تیمش علی رغم باخت در دیدار قبلی خود مقابل الاهلی عربستان، با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد، توانست رضایت هواداران الشرطه را بدست بیاورد.
مربی الشرطه در پایان صحبت های خود گفت: ما قدم به قدم پیش می رویم و آنچه که اکنون به آن فکر می کنیم شکست دادن الاهلی است. ما می توانیم بهترین ها را بدست بیاوریم و معتقدیم که هنوز شانس صعود از این گروه، برای ما وجود دارد.
سعد ناطق بازیکن تیم الشرطه نیز به نوبه خود گفت که آنها با تمام توان در تلاشند تا فردا برابر الاهلی به پیروزی برسند و باخت دو روز قبل خود مقابل همین تیم را جبران کنند.


وی ادامه داد: همه بازیکنان تیم ما، چه  بازیکنان باتجربه و چه جوان، از اهمیت دیدار فردا مطلع اند و همه انگیزه دارند تا بازی خوبی را از خود در این دیدار، ارائه دهند.
وی در انتهای کنفرانس مطبوعاتی، سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: ان شالله که در هر دو دیدار مقابل الاهلی و استقلال انتظارات هواداران را برآورده کنیم و بتوانیم با کسب پیروزی، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم چرا که این مسئله برای ما مهم است.

 

دیدگاه‌ها