کد خبر : 1708335 | 26 شهریور 1399 ساعت 16:27 | 32.5K بازدید | 2 دیدگاه

برای مصاف با جیرونا

قلم قرمز مجدد کومان روی نام لوئیس سوارز

ستاره اروگوئه ای بارسا همچنان جایی در برنامه های رونالد کومان ندارد.

قلم قرمز مجدد کومان روی نام لوئیس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی هلندی بارسا که بلافاصله پس از جانشین کیکه ستین فهرستی 4 نفره از بازیکنان مازادش را به باشگاه ارائه داد و اعلام کرد روی لوئیس سوارز، اومتیتی، ویدال و راکیتیچ حساب باز نمی کند، این روزها در تلاش است تا تیمی آماده را مهیای لالیگا کند.

 

 

1527757

 

 

کمتر کسی تصور می کرد لوئیس سوارز سومین گلزن برتر تاریخ بارسا در فهرست فروش باشگاه قرار بگیرد ولی تصمیم کومان قطعی است. در روزهای گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون سوارز شنیده شده است.

برخی منابع با اطمینان از انتقالش به یوونتوس نوشته بودند و برخی دیگر می گفتند که او با اتلتیکو در حال مذاکره است. حالا مشخص شده است که سوارز قطعا به یوونتوس نخواهد رفت.

این روزها گفته می شود احتمال ماندنی شدن سوارز در بارسا نیز دور از ذهن نیست چرا که او برای فسخ قراردادش درخواست دریافت تمام دستمزد فصل 21-2020 را کرده و در این زمینه با باشگاه مشکلاتی دارد.

 

 

1527440

 

 

بارسا چند روز پیش در دیداری دوستانه به مصاف ناستیچ رفت و بدون حضور سوارز و آرتورو ویدال توانست 3-1 پیروز شود. بارسا امشب از ساعت 21.30 نیز به مصاف جیرونا خواهد رفت و رونالد کومان این بار هم روی نام سوارز قلم قرمز کشید. ساموئل اومتیتی، ویدال، ماتئوس و موسی واگه نیز در فهرست او حضور ندارند.

آنسو فاتی و مارک آندره تراشتگن نیز به دلیل مصدومیت در بازی امروز حاضر نیستند.

 

فهرست بارسا برای بازی با جیرونا: نتو، پنیا، تناس، سمدو، پیکه، بوسکتس، گریزمان، لئو مسی، دمبله، کوتینیو، لنگله، آلبا، برایثویت، سرجی روبرتو، دی یونگ، جونیور فیرپو، ریکی پویج، پدری گونزالس، آرائوخو، کوئنکا و کنراد

 

دیدگاه‌ها