کد خبر : 1708337 | 26 شهریور 1399 ساعت 16:22 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

از دبل عبدالرزاق تا سیوهای جونز؛

رامین در میان ستاره‌های هفته سوم لیگ قهرمانان (عکس)

عبدالرزاق حمدالله با دبلی که مقابل سپاهان انجام داد، خودش را به عنوان برترین بازیکن هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و شاهد اتفاقاتی جالب توجه و تاریخی طی آن بودیم؛ نظیر ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال یا تداوم نبردن‌های العین.


هفته سوم رقابت‌ها با پیروزی  مهم النصر مقابل سپاهان با دو گل عبدالرزاق مهاجم مراکشی تیم همراه شد و طبیعی هم هست که این مهاجم صدرنشین بهترین بازیکنان هفته سوم باشد.


در دیگر مسابقات مهم این هفته می‌توان به پیروزی الهلال برابر پاختاکور ازبکستان اشاره کرد که جووینکو را به رتبه هفتمین بازیکن برتر  هفته رسانده است.


پیروزی مهم دیگری که اتفاق افتاد، کسب سه امتیاز در دیدار الدحیل و الشارجه به حساب قرمزپوشان قطری بود که کاشته زیبای رامین رضائیان در ثبت آن بسیار اثرگذار بود و این بازیکن را به عنوان چهارمین بازیکن هفته مطرح کرد.

 

1527759

 


دیگر اتفاق مهم هفته تساوی سه بر سه السد برابر العین بود. جایی که کاسورلا با اولین شوت خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانست اولین گل آسیایی خود را ثبت کند و دومین بازیکن ارزشمند هفته لقب گرفت.


درنهایت باید به حضور جونز گلر استرالیایی النصر در میان بهترین ها اشاره کرد که با 6 بار نجات دروازه تیمش، توانست سومین بازیکن برتر هفته شود.

 

1527760

وبسایت رسمی‌ کنفدراسیون فوتبال اسیا همچنین اقدام به نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن هفته کرده که تاکنون رامین رضاییان رتبه سوم آرای هواداران فوتبال را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها