کد خبر : 1708339 | 26 شهریور 1399 ساعت 16:50 | 11.7K بازدید | 6 دیدگاه

در مصاحبه با ESPN

لواندوفسکی: هنوز از توپ طلا ناامید نیستم

ستاره لهستانی بایرن بسیار بدشانس است که امسال فرانس فوتبال جایزه توپ طلا را اهدا نخواهد کرد.

لواندوفسکی: هنوز از توپ طلا ناامید نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به کمک درخشش روبرت لواندوفسکی و دیگر ستاره هایش فاتح تمام جام های فصل شد. بایرنی ها پس از فتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان در چمپیونزلیگ نیز با برتری بر پی اس جی در فینال، به عنوان قهرمانی دست یافتند.

آنها تمام تیم ها را از پیش رو برداشتند و شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بودند.

 

 

1522158

 

 

بدون شک نقش روبرت لواندوفسکی در کسب این موفقیت بزرگ، انکارنشدنی است. او در 47 بازی برای بایرن در همه رقابت ها 55 گل به ثمر رساند. در بوندسلیگا 31 گل زد و در جام حذفی نیز برترین گلزن بود. ستاره لهستانی در لیگ قهرمانان و به غیر از بازی فینال در تمامی بازی ها گلزنی کرد و با 15 گل بهترین گلزن رقابت ها بود.

از بخت بد لواندفسکی امسال فرانس فوتبال تصمیم به لغو توپ طلا گرفت؛ در حالی که احتمال زیادی وجود داشت که این جایزه به او برسد.

 

ستاره لهستانی در مصاحبه با ESPN گفت:« احتمالا فصل قبل برای هر تیم و بازیکنی سخت گذشت. ما مجبور بودیم که در هر سه روز یک بازی انجام دهیم و شرایط بسیار سخت بود. باید از نظر بدنی خود در شرایط ایده‌آلی قرار می‌دادیم و خستگی خود را برطرف می‌کردیم.

 می‌خواهم که در فصل بعد عملکرد بهتری از خود نشان دهم و گل های بیشتری برای تیمم به ثمر برسانم. بدون شک هدف همیشگی من قهرمانی و قرار گرفتن در جایگاه نخست است.»

 

 

1521763

 

 

او درباره کسب توپ طلا گفت:« هنوز سال به پایان نرسیده است. امیدوارم که در ماه های پیش رو تغییراتی به وجود بیاید. فصل بسیار خوبی برای من بود. کسی چه می داند که در دو سه ماه پیش رو چه اتفاقی خواهد افتاد. به کار خود ادامه می دهم و منتظر خواهم ماند. امیدوارم که این جایزه را به دست آورم.»

 

لواندوفسکی درباره احتمال حضور در لیگ آمریکا گفت:« من هنوز 32 سال سن دارم و فعلا می‌توانم در سطح بالا و فوتبال اروپا بازی کنم. شاید 5-6 سال دیگر در سطح نخست بتوانم بازی کنم. شاید این گزینه خوبی در آینده باشد اما اصلا در شرایط کنونی به آن فکر نمی کنم.»

 

دیدگاه‌ها