کد خبر : 1708342 | 26 شهریور 1399 ساعت 16:42 | 82.4K بازدید | 9 دیدگاه

مظاهری: الان می‌ترسم چیزی بگویم!

رشید مظاهری می‌گوید که تا زمان اعلام رای نباید اظهار نظر خاصی انجام دهد.

مظاهری: الان می‌ترسم چیزی بگویم!

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری دقایقی قبل از ساختمان فدراسیون فوتبال خارج شد و مصاحبه ای کوتاه با خبرنگاران انجام داد. رشید که نمی‌خواست صحبت هایی که انجام می‌دهد روی پرونده تاثیر بگذارد، تلاش داشت تا بدون درز اطلاعات از گفتگو با خبرنگاران خارج شود اما با سوالات متوالی و مکرر خبرنگاران مواجه بود. این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

 

خبرنگار: درباره جلسه صحبت کنید.
مظاهری: فکر کنم جلسه خیلی خوبی بود و خودم به شخصه جو را خیلی خوب دیدم و منتظریم رای صادر شود. فکر کنم یک سری مدارک را هم هفته بعد ارائه دهیم.

 

خبرنگار: یعنی وقت گرفتی؟
مظاهری: نه گفتند که این مدارک را ارائه بده.

 

خبرنگار: رای چه خواهد بود؟
مظاهری: الانم نمی‌دانم باید چه بگویم، میترسم چیزی بگویم... من درباره این ها خیلی صحبت دارم و بعد از رای صحبت می‌کنم. باید منتظر رای بمانیم.

 

خبرنگار: دلیل جدایی ات از تراکتور؟
مظاهری: نمی‌خواهم زیاد این را توضیح بدهم، شاید حرفی بزنم بعدا مشکلی شود. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم ما بحث مالی با تراکتور نداشتیم.

 

خبرنگار: آیا ممکن است قرارداد بهم بخورد؟
مظاهری: شما از کجا می‌دانید بهم می‌خورد؟ آن ها صحبت های خودشان را کردند و ما هم مدارک خودمان را داریم و به آینده خوش بین هستیم.

 

خبرنگار: آیا قراردادت با استقلال قانونی است؟
مظاهری: بله صددرصد قانونی بوده. مطمئن باشید اگر غیرقانونی بود اولین نفری که مخالفت می‌کرد، خودم بودم چون وقتی به باشگاهی تعهد داری نباید با باشگاه دیگری فکر کنی.

 

خبرنگار: درباره رقابت با سیدحسین حسینی و حضور او صحبت کن.
مظاهری: من سر این مسئله نمی‌خواهم بگویم فکرم مشغول است اما باید آن را حل کنیم و بعد درباره چیزی که گفتید فکر می‌کنم. بعضی از این سوالات را من نباید جواب بدهم، باشگاه باید جواب دهد. من مشکلی ندارم و کارم را انجام می‌دهم. این ها مسائل حاشیه ای است، اگر قرار است با این طرز فکر بیایم نشان می‌دهد نمی‌توانم خیلی مثمرثمر باشم. من باید کارم را کنم حالا من باشم یا کسی دیگر، فرقی ندارد. من الان باید با تمام تمرکز کارم را کنم.

 

خبرنگار: حاضری به تراکتور برگردی؟
مظاهری: من فکر می‌کنم این را باید برای جلسه بعدی بگذاریم و با شرایط جلو برویم.

 

خبرنگار: پیامی برای هواداران استقلال داری؟
مظاهری: اجازه بدهید من کارم اینجا تمام شود، هم درباره اتفاقات صحبت می‌کنم و هم استقلال. مصاحبه مفصلی هم درباره هواداران استقلال و هم شاید در مورد اتفاقات.

 

دیدگاه‌ها